Neden Steem Biriktirmeliyiz ? [Cointurk 23. Projesi] mervesaglamx#1232

in #cointurk6 years ago (edited)

STEEM= Steem diğer altcoinler gibi bir altcoin çeşididir ( Stellar,SBD,NEO,Ripple) Steem'in diğer altocoinlerden farkı Steemit platformunun para birimidir diyebilirim.Toplam üretim sayısı 250.000.000M adettir.Şu an ki fiyatı 1.60$'dır.Coinmarketcap da şuan için 31. sıradadır ve toplam market değeri 400.000.000M'dir.

POWER UP= Power Up demek arkadaşlar oy gücü demektir.Yani elimizdeki SBD'leri veya Steemlerimizi Power Up yaparak buradaki oy gücümüzü arttırıyoruz.Bu oy gücü bizim bir yazıya ne kadar miktarda oy atacağımızı belirler.Benim şuan ki oy gücüm 13SP.



Yukarıda Steem ve Power UP'ın ne olduğunu anlattım sizlere kendi bildiğim şekilde ve en basit olarak.Şimdi gelelim,

Neden Steem Biriktirmeliyiz ?

Bu sorunun cevabı basit aslında.Toplam üretim miktarı 250M olan ve altcoinler arasında şuan için 31.sırada olan ama altında böyle yani Steemit gibi bir sistemin desteklediği bir coinden neden biriktirmeyelim ki ? Diğer buna benzer yani toplam coin miktarı ve market değeri bakımından diğer coinlere baktığımızda bilmem kaç dolarlarda.Şuan piyasa da genel bir düşüş var bu yüzden değeri çok düşük ama ilerleyen dönemlerde Bitcoinin tahminlerinde bulunanlar yani 200-300 bin dolar olacağına inananlar var.Bitcoin bu değerlere çıktığında sizce Steem kaç dolar olur ? Bence en az 100$ yi geçer.

Biz Steemi çok kolay olarak biriktiriyoruz.Aldığımız oylardan zaten bölünüyor ve elimize Steem Power yani bunu biz bozdurduğumuzda bu Steem oluyor.Ama kimseye bu SP lerini bozdurmasını tavsiye etmiyorum.Zaten SBD olarak az çok birşeyler kazanıyoruz bırakın oda hesabınızın içinde biriksin belli mi olur ileride ne kadar olacağını sizi zengin edebilecek değerlere gelebilme ihtimali bana göre çok çok yüksek.Hatta geçen @trymarket hesabı bu işlerden bizlerden daha çok anlıyor yani o bile söylemişti ileride en az 100$ olacağına inanıyorum diye.






Neden Power UP Yapmalıyız ?

Power Up çok önemlidir.Bizim Steemitteki oy gücümüzü belirler.Bizler yani şuan projeye katılanlar az çok kusadasi ekibi sayesinde kazanıyoruz.Ben normal paylaşımlardan kazanamadığım için artık normal paylaşım yapmıyorum denecek kadar az yapıyorum.Çünkü bizim oy gücümüz çok az olduğu için ve herkes de kendine oy verdiği için yazılarımızı yazdığımız ile kalıyoruz.Şuan buradaki herkes kendine oy vererek kazandırıyor aralarında nadirdir yani başkalarının içeriğine de oy veren kişiler.

Kazandığımız SBD'leri market bölümünden direk olarak Steem Power'a çevirebiliriz.İşte bu işlemin adı Power Up oluyor arkadaşlar.

Elimizdeki SBD'leri Power Up yaparak SP ye dönüştürüyoruz yani oy gücüne.Bunu bozdurmak istediğimizde 13 haftalık bir sürede parça parça olarak bozuluyor ve 13 haftada tamamlanıyor bu süreç.Daha sonra SP lerimiz hesabımıza Steem olarak geçiyor.Power UP yapmayı bir nevi ileriye dönük yatırım olarak görebilirsiniz.


Sort:  

Merhabalar, post içerisinde bulunan size ait olmayan görseller için kaynak belirtmelisiniz.

Kaynak Nasıl Belirtilir?

[Görsel Kaynağı](Buraya görselin bulunduğu site adresini yazın)

Görsel Kaynağı

Verdiğiniz kod ile olmuyor yada ben yapamadım.Hangi kısıma ne yazacağımızı da söylerseniz daha iyi olur.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57030.30
ETH 2858.42
USDT 1.00
SBD 3.62