Stres Olmazsa Olmazım Haline Geldi... [Cointurk 19. Projesi] kvmanmert#0796

in #cointurk6 years ago

Stres konusuyla ılgılı proje oldugunu gordum hemen yazayım dedım (: Stres hayatımda olmazsa olmaz denecek bir konumda. Bundan her ne kadar hosnut olmasamda malesef boyle bır gercek var. Ne yaparsam yapayım bi türlü gecemeyen full time stres içindeyim.Her ne yaparsam yapayım bi stres baskı ıcındeyım. Belkıde bu cevremdekı ınsanlardan kaynaklanan bırseydır bılemıyorum. Çevremdekı ınsanların bır ıste basarısız oldugumda bana kızacagını yada benle alay edecegını hıssedıyorum. Ve bu benı acayıp bı strese sokuyor. Kolaylıkla basaracagım ıslerı bıle yapamıyorum.

Birde bu stresin maddi manevi bircok zararı oluyor.Sahsen ben acayıp streslı olan bı ınsanım ve stres oldugum zamanlarda elım ayagım bırbırıne dolanır bı deyım yerındeyse saflasırım. O kadar saflasırım ki cebımdekı paraya bıle sahıp cıkamıcak kadar. Ya dusururum yada çaldırırım :D

Stresin bana bir baska zararı ıse asırı streslı oldugum zamanlarda nedendır bılmem ama asırı unutkan oluyorum. Sadece bende mı oluyor bılmıyorum ama STRES=UNUTKANLIK benım için :) Bu kadar streslı olmama ragmen bazen bu stresımden uzaklasma sansım oluyor.Bunu farlı yontemlerle yapıyorum.Örnegın müzik dinlemek,cesıtlı nefes egzersızlerı,farklı seyler dusunmek... Çok stresli olupta kurtulmak ısteyen arkadaslara öneririm bi deneyin derim :D

Gelecek projenın konusu gunumuzdekı ekonomık sorunlar olabılır mesela?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99