Steemit'in bana kattıkları +[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemitle tanışmam yakın bir arkadaşımın sayesinde oldu. Sürekli zaman geçirdiği bu platformu bana da tanıtmasını istemiştim. Sağolsun güzelce anlattı beni aydınlattı. Yoğun ve sıkıcı bir iş hayatım olduğu için bu gibi platformlarda zaman geçirmek bana çok iyi geliyor. Açıkcası şuan bu platformda çok yeniyim. Katkıları tabiki de oldu. Bana merak duygusu kattı. İnceliyorum,araştırıyorum öğreniyorum. Çok geniş bir platform her milletten insan yer almakta . Onların kültürlerini tanımaya çalışıyorum. İnsanlarla bir etkileşim oluşturmaya çalışıyorum. Bu bakımdan bana çok yardımcı oldu. Yeni insanlar tanıdım. Etrafımızda sürekli gördüğümüz insanlara ek olarak yazılarını okuyabileceğim, konuşabileceğim insanlar tanımak beni çok mutlu etti. Yazı yazarak insanlara kendimi tanıtmak bir bakıma duygularımı ifade etmek günün yorgunluğundan biraz olsa da arındırmayı başardı. Sürekli yeni bilgi öğrenerek aslında birikerek ilerlememi sağladı. Çok büyük bir depo gözü ile bakıyorum aslında bu platforma . Eksiklerinizi alabilirsiniz hatta fazlasını bile katabilirsiniz. Bu platforma daha çok manevi açından girmek istedim. Tabi maddi açıdan katkıları da göz ardı edilemez. Artık bilgisayarda daha çok zaman geçiriyorum. Değişen şey ise bu zamanı daha kaliteli geçirmem. Eskiden boş boş dolaşırken artık bu platform sayesinde yeni şeyler görüyorum. Şuan çok yeniyim ama eminim daha çok katkıları olacakdır . Bu değişimleri görmek için sabırsızlanıyorum..

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63706.21
ETH 3073.80
USDT 1.00
SBD 3.76