Stresle Başa Çıkabiliriz Aslında [Cointurk 19. Projesi] melisözdemir#7552

in #cointurk6 years ago

Merhaba,

Bu katılacağım ikinci proje ama aslında ama diğeri ilk üye olduğum için değişik bir projeymiş sanırım sadece kendimizi tanıttık,bu gibi konulardaki ilk projem olacak.




Stres genelde bizim Türk insanımızda sürekli aktif ve patlamaya hazır bir şekilde bekler,en ufak birşeyde direk stres oluruz ve arkası kesilmez.Stres sonucunda etrafa sinir ve öfke saçarız.Bunu atlatmak aslında çok basit değil,televizyonda baksak,dışarı cıkıp eğlensek de hatta gece kulubüne bile gitsek en son oradan çıkarken veya son saatlerde tekrar stres oluruz ve o olay aklımıza gelir.

Bunu atlatamasak bile belli bir zaman aralığında sıkıştırabiliriz veya belli zamanlarda olmamaya çalışabilir ve unutabiliriz.Stres genelde insan neden olur ? Stres genelde yapamıyacağım edemiyeceğim kaygılarından dolayı oluşur bazen başka özel sebeplerden dolayı da olabilir tabi ki. Ama genellemesi bu şekilde yapılmış ve gerçekten bana göre de öyle.

Ben kendim genelde stres olduğumda yapamıyacağım yetiştiremiyeceğim diye kaygılanır ve stres olurum bunun üstüsinden gelemem buna benim herhangi bir çözümüm yok.Stres olduğumda kaygılanıyorum ve daha çok panik yapıyorum daha hızlı hareket etmeye çalışıyorum ama bu sefer işler daha kötüye gidiyor.

Yapılması gereken ise oradan biraz uzaklaşıp bir çözüm yolu aramak.Bunu yaptığımız takdirde biraz olsun rahatlar belki de stresimizi atabiliriz.Bazı insanlar stresini çok başka sekilde atıyorlar,arabayla gezerek,dışarıda giderek veya gece kulubüne giderek,tatile giderek,televizyon izleyerek,arkadaşlarıyla eğlenerek veya stres çarkı gibi aletlerle ve hatta bir yerlere vurarak veya bağırarak stres atanları bile biliyorum ben.




Stresin sonucunda oluşanlar her zaman kötüdür genelde bazen oyun oynarken stres olabiliyorum ve bunun sonucunda resimdeki adam gibi :) bende biryerlere vuruyorum veya elimdeki telefonu fırlatıyorum bazen.Kırılma veya parçalanma ihtimali var stres halinde biz bunun farkına bile varamıyoruz malesef.

Stresi atlatma yöntemim ise başka sebeplerden dolayı olduysa girer biraz oyun oynarım bu şekilde unutup hafifletiyorum kendimi ve unutmaya çalışıyorum eğer oyundan dolayı sinir olduysam direk oyunu kapatıp telefon ile ilgileniyorum.Yine arkadaşlarımla aram obzulduğunda veya beklemediğim bir olay olduğunda stres olduğumda ise oyun açar oyun oynarım veya saat geç olmuşsa eğer yatıyorum ve müzik dinliyorum. 

Diğer projenin konusu ressamlıkla alakalı veya kripto paralar ile ilgili olsun isterim.Henüz daha hiç kripto para projenize katılmadım..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43