Merhaba Steemit [Cointurk 18. Projesi] melisözdemir#7552

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba steemit !

Ben Melis Özdemir,18 yaşındayım lise son sınıf öğrencisiyim.İstanbulda yaşıyorum.Zeynep Gaye arkadaşım olur kullanıcı adı @zeynepgaye olması lazım.

Kendim ile ilgili daha detaylara inmek gerekirse lise okuyorum ve üniversite sınavına hazırlanıyorum deliler gibi.Malum çok az bir süre kaldı 3-4 ay gibi bir süre ve geçtiğimiz günlerde sınav başvuruları başladı bile.Herkes gibi bende güzel bir üniversitede başarılı bir üniversitede okumak istiyorum.Bunun için sene başından beri çalışıyorum ve son zamanlarda biraz daha yoğunlaştım.Buraya katıldım ama derslerden fırsat bulup da girebilir miyim süpheli.

Biraz yoğunlaştırıp son zamanlara doğru tamamen azaltmayı düşünüyorum son günlerde ders çalışmak fazla faydalı olmuyor aksine tüm beynini karıştırıyor bir anda yükleniyorsun hepsi birbrinie giriyor haliyle.Kendim ve hedeflerim bunlar umarım hepsi gerçekleşir :P

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43