23 Nisan Çocuk Bayramı[Cointurk 26. Projesi] melisözdemir#7552

in #cointurk6 years ago (edited)




                             BİR 23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMI ANIM

Genellikle ülkemizin çoğu yerinde yağmurlu veya soğuk olması nedeniyle törenler iptal edilir.Çoçukların büyük çoğunluğu eğer özel bir görevleri yoksa bu günü evde geçirecekler tıpkı yıllar önce benim gibi.  


Henüz 5. Sınıftaydım ve ilk defa 23 Nisan törenlerine özel kıyafetlerle katılacaktım çok heyecanlıydım.Annemin izin vermesi harika bir olaydı.Elbisem pembe olacaktı ve hazırdı ışıl ışıl parlıyordu ve elbisemin büyük kısmını annem hazırladı.10 gün vardı 23 Nisan’a ve biz her akşam yapacağımız hareketlerin provasını yapıyorduk.


Sondan bir önceki gün elbise provamızı yapacaktık çok heyecanlıydım adete içim içime sığmıyordu herkes beni elbisemle görmek istiyordu. Sondan bir gün önçe hem elbiseli prova hemde elbiseyi okula bırakmak için okul gittik provayı yapıp elbiseyi bırakıp eve döndük .O gece uzun süre uyuyamadım heyecandan ve çok zor uyudum sabah olduğunda kalktığımda dışarı bakmadan annemiz yüzünden bi şeyler olduğunu anlamıştım o güne kadar güneşli olan hava çok bulutuluydu.Okula gidesiye kadar dua ettim yağmur yağmasın diye henüz yağmur başlamamıştı elbiselerimizi giydik ve sıradiki yerimizi aldık ve kutlamanın yapılacağı yere doğru yürümeye başladık ve henüz 10 dakika bile olmamıştı ki şiddetli bir şekilde sağanak yağmur başladı .Öğretmenlerimiz koşarak bizi geri okula götürdüler o gün çok üzülmüştüm çünkü hayal ettiğim gibi kutlama yapamamıştık okulda elbiselerimizle kala kalmıştık.
   

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43