Stresten uzak durmak için nedenler ve uzak durma yolları + [Cointurk 19. Projesi] [mehmetyil #9925]

in #cointurk6 years ago

Stres hayatımızın her an her yerinden meydana gelen bir olay.Yaşantımızın, geçim zorluğunun, yoğun trafiğin olumsuz insan ilişkilerinin sonun stres oluruz.Hele ki benim gibi düğününüz varsa.

Stres-Yönetimi.jpg

Stres'e neredeyse vücudumuzda ki tüm organlar cevap verir.Bu cevap beraberinde birçok hastalık getirir.Bu hastalıklar ;
-Mide sorunları

-Cilt hastalıkları

-Mide sorunları

-Vücut ağrıları

-Göz seğirmesi

-Bağırsak sorunları

-Baş ağrıları

-Kalp hastalıkları

-Ruhsal sorunlar

-Hamile kalamama

-Beyin kanaması

Bende bu hastalıklardan Egzama var.

indir.jfif

Stresten uzak durabilmek için yapılması gerekenler ;

Ben hayatımda bana sıkıntı çıkaran üzen ve strese sokan kişilerden uzaklaşarak kendimi koruyorum. Ne demişler gözden uzak olan gönülden de ırak olur. O kişileri görmediğim zaman sıkıntı stres çekmiyorum

Spor , stresten uzak durmanın en önemli yolu spor ben dövüş sporlarında Muaythai yapıyorum. Dövüş sporu olduğu için gayet rahat relaks olabiliyorum.

indir.png

Bu proje için @kusadasi 'na teşekkür ederim.
Bir sonra ki proje teknolojini sosyal yaşantımıza yararları ve zararları olabilir.

Sort:  

Congratulations @mehmetyil! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @mehmetyil! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28