STEEMİT'İN BANA KATTIKLARI [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Ben yazı yazmanın insana faydalarından bahsederek steemitin aslında bizlere neler kattığını az da olsa özetleyeceğim.

Kimi insan için yazmak sadece bir eylemdir ama kimisi için, içindeki duyguların sözle dışarı çıkamamasının önüne geçmektir.

İnsan en çok yazarken içini döker,
Bir şiir bir mektup veya bir makale ; yani öz düşüncesini yazarken duygularını en açık şekilde sunabilir.

İşte en önemli katkısı bu oluyor bana;
Hiçbir yazımı alıntı yapmadan yazmaya çalıştım çünkü sadece para kazanmak değildir hayat,
Bazen kendini geliştirmeye fırsat vermeli (kendini kandırmadan).

Yazı yazmanın en faydalı olduğu nokta kelime hazinesinin artması, düşünmenin hızlanması ve stresi azaltmasıdır.

Amatör bir şair olarak şiir yazmanın duyguların en mütevazi şekilde dışa vurmasını sağladığını belirtmek isterim.

Ayrıca Steemit'te henüz bir ay oldu ve hiç yüzünü bile görmediğim kişilerle sınırsız konuda fikir alışverişinde bulunma fırsatım oldu.

Bundan sonraki zamanlarda daha da heyecan verici bir döneme gireceğimi düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60514.11
ETH 3335.86
USDT 1.00
SBD 2.48