Steemitcim Canımcım + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Saygıdeğer Steemit üyeleri hepinize kocaman sevgilerimi sunuyorum ve başlıyorum yazıma.Steemitle daha tanışmam çok yeni oldu :) Ama böyle hedefleri olan insanların boş işler değil dolu birşeyler yapmak isteyen insanların olduğu güzel bir ağ olduğunu düşünüyorum.Steemit i coinler hakkında araştırma yaparken keşfettim.İyi ki de keşfetmişim.
0001507.jpeg

Coinler hakkında özellikle çoğu insan yeterince bilgi sahibi değil. Ayrıca insanlar tüketmeye o kadar fazla alışmış ki tüketerek bir yere ulaşabileceklerini sanıyorlar.Ya da sadece devlete atanmış bir memur olmak insanların amacı. Yeni şeyler başarmak keşifler yapmak bizim ülkemizin insanına uzak şu günlerde.Oysa ki bizim atalarımız çalışkan azimli yeni keşifler yapmayı seven insanlardı.Bende steemit sayesinde bunu sürdürmek istiyorum.Ve steemit bana en çok bu konuda katkı sağlıyor illa bir sıralama yapmam gerekirse steemit bana şu kısa sürede;

  1. Keşfetmeyi
    2)Araştırmayı
    3)Bilgi paylaşmayı öğretti

Şimdi bunları uygulama zamanı . Daha da gelişme ve öğrenme zamanı. Zaman akıyor ve kaybetmeye değil kazanmaya ihtiyacımız var. Bırakalım Steemit bize kazandırsın.Zamanla bana risk almayı öğretmesini umduğumbu platform beklentilerimi karşılyacak biliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63697.39
ETH 3145.23
USDT 1.00
SBD 3.83