Steemit'in Artıları ! ++ + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Steemit'e katılmadan önce yt parada dolaşırdım. Öyle böyle bir şekilde kazanıyordum ancak şu vardı :

Yarın bu kazancım devam edecek mi ? İşte bu soruya kendim bile cevap veremediğim bir dönemde forumda bir konu gördüm. Şöyle bir Steemit'in kapısından kafamı içeriye uzattım ne var ne yok bakmaya başladım bir resim var altında $100 gibi bir rakam hemen etiketlerden tr tagını buldum baktım ki çok fazla kullanıcı yok.

Dedim fırsat bu fırsat hemen dal sonra yavas yavas işin mantığını çözmeye başladım meğer o $100 olan resim bot manyağı olmuş trendde dolaşan bir resim olduğunu fark ettim. Ben atıyordum 0.01 görüyordum o da kendi beğenimden gelen paraydı. :)

Daha sonra takipçilerim olmaya başladı kusadası projesi diye bir şey paylaşıyorlardı ne olduğunu merak ettim hemen konunun detayına indim sonra sizi buldum işte :)

Şimdi Steemit bana ne olarak yarar sağladı diyorsunuz. En basitinden kripto paraları az buçuk bilen ben şimdi birçoğunun hakkında baya bir bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum bunların hepsi sizin sayenizde oldu sizin verdiğiniz ödevler sayesinde diyebilirim hatta.

Daha sonra arkadaşlarım oldu burada daha önce hiç tanımadığım görmediğim ama adam gibi adamlarla tanıştım bu benim için çok büyük bir artıydı.

Herkesin birbirine yardım elini uzattığını gördüm bunu gördükten sonra zaten tamam dedim burası tam benlik.

Ve sonra dürüst olalım ki hepimiz para kazanıyoruz bu platformdan ek bir gelirimiz oldu, elde ettiğimiz gelirler daha fazla olması dileğiyle hoşçakalın bir daha ki projede görüşmek üzere :)

11.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62685.52
ETH 2436.42
USDT 1.00
SBD 2.51