Yeni Arkadaşlarımız ile Cointürk Ailesi Büyüyor :) [Cointurk 18. Projesi][(marianon#3044)]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar.Daha önceden 1 arkadaşımı getirdiğimde konu açmıştım fakat en az 3 referans gerekliydi.Çok şükür yeni arkadaşlarımın üyelikleri onaylandı ve ailemize 4 kişiyi daha kattık :) ilk konumu aşağıdan inceleyebilirsiniz.

https://steemit.com/cointurk/@marianon/cointurk-projesinde-yeni-ueye-toplama-cointurk-18-projesi-marianon-3044

Bunlar efe,murat,doğukan ve selim adlı 4 arkadaşıma şimdiden hoşgeldiniz diyorum.öncedende harun arkadaşımızı getirmiştim.şimdi toplamda 5 arkadaşım ve ben devam edeceğiz.
Kuşadasını bende steemite üye olduktan sonra araştırma yaparken bir arkadaşla sohbetimiz ile öğrendim kendisine ayrıca teşekkür ediyorum :)

Ben cenk 20 yaşındayım üniversite 3.sınıf öğrencisiyim.İnternetten para kazanmayı sanat halien getirmeye uğraşıyorum ve arkadaşlarımada öğretmeye çalışıyorum :)

1.Steemit id : @engind Discord id : engind#2639 Doğukan
2.Steemit id : @mali97 Discord id : mali97#0360 Selim
3.Steemit id: @muhendisbeyin Discord id : muhendisbeyin#2367 Harun
4.Steemit id: @investmen Discord id: investmen#2534 Murat
5.Steemit id: @finished Discord id: finished#6637 Efe

Doğukan ve efe ile 3 yıldır aynı sınıftayız ve iki yıldır ev arkadaşıyız.Harun ve selim istanbuldan lise arkadaşlarım yaklaşık 7 yıldır can ciğer kuzu sarmasıyız.murat arkadaşım ise harunun sınıf arkadaşı kendisiyle tanışma fırsatım henüz olmadı.
kus.png

Sort:  

Congratulations @marianon! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @marianon! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68745.77
ETH 3744.06
USDT 1.00
SBD 3.76