Steemitin bakış açımı değiştirdi + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba öncelikle herkese.

İlk projeme katıldığım için çok heyecanlıyım çünkü böyle bir etkinlik ile para kazanıldığını ilk duyduğumda çok saçma gelmişti.Fakat bana burayı tavsiye eden arkadaşlarım gözümün önünde para çektiğini gördüğümde bir an önce bende yapmalıyım dedim.
Çok farklı şeyler denememe rağmen başarılı olamamıştım ve hesabımı kaybetmiştim.Ve şimdi yeniden aranızdayım.

Konuya uygun bir yazı olması amacıyla şimdi benm bakış açımı nasıl değiştirdiğini siz cointurk ailesi ile paylaşacağım.

1-) Önyargılarınızı kırın!

ön-yargı-599-x-391.jpg

Steemit sayesinde internetten para kazanmanın hayal olduğu önyargımı bende bu projeden sonra tamamen kıracağım.Çünkü internette hep ona güven olmaz yok dolandırılırsın diyor insanlar aileler ve insan birşey yapmak istemiyor.Ben bu sayede önyargımı kırdım.

2-) Gerçek bilgiye kolayca erişim imkanı
maxresdefault.jpg

Buradaki tüm bilgiler gerçekten araştırdığında doyurucu ve doğru bilgiler.Çünkü herkesin amacı para kazanmak ve elinden gelenin en iyisi yapmak istiyor herkes ve ortaya ultra kaliteli içerikler bilgiler çıkıyor.Bu da benim doğru bilgiye ulaşmamda çok etkili oldu ve olacak

3-) Kripto para teknolojisi yakından inceleme fırsatı
blockchain-blok-zinciri-bitcoin-coin-kripto-para-e1503293610881-1024x606.jpg

Steemit sayesinde artık son zamanların modası olan kripto para teknolojisi daha detaylı ve yakından inceleme fıratı bana kattığı en büyük faydalardan birisi.Bunları gözardı etmeyip ilerledikçe daha çok şey öğreniyorsun.

Daha aklıma gelmeyen birçok şey olmasına rağmen sizleri fazla sıkmak istemiyorum.

@kusadasi umarım böyle projeler devam eder ve hep birlikte kazanırız...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68545.57
ETH 3900.20
USDT 1.00
SBD 3.71