Steemit Hakkında [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Evet steemit para kazanmak için bir amaç olabilir, bir uğraşta olabilir ama şunu söyleyebilirim ki insanın hayatına yeni bakış açıları ve yeni bilgiler karmaşa da büyük bir yardımcı. Steemite başlamadan önce bitcoin piyasası ile ilgileniyordum ama herhangi bir adımım olmamıştı.

Steemit ile tanıştıktan sonra @kusadasi hesabını gördüm site üzerinden neler yapıldığını yapılabildiğini gördüm. Zaman içerisinde hem burada bloglardaki yazılar vesileyle blockchain teknolojisi hakkında bilgi sahibi olduktan sonra bende bitcoin piyasası içerisinde olmak istedim. Bu durum benim için gelecek açısından düşüncelerimi çok değiştirdi teknoloji olsun birikim açısından olsun yeni bakış açıları kattı. Çevremde olabildiğince siteyi anlatıyorum yeni üyeler kazandırmak için çaba gösteriyorum. Bu oluşumun hem insanların blockchain teknolojisini ve bitcoin yatırımı hakkında gerçekten yararlı bilgiler edinmelerine yardımcı olacağını düşünüyorum. Burada gerçekten çok açıklayıcı yazılar görebiliyoruz.

Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63813.24
ETH 2654.52
USDT 1.00
SBD 2.76