Ben Kimim ? Steemitte Yeniyim [Cointurk 18. Projesi] (mali97#0360)

in #cointurk6 years ago

kus.png

Öncelikle @marianon cenk kardeşime teşekkür ederim bizi buraya davet ettiği için.
Adım Selim.İstanbul üniversitesi maliye bölümü son sınıf öğrencisiyim.Günümün büyük çoğunluğunda instagram takipçi satışı ile geçiriyorum.4 Yıldır internetten para kazanma yöntemleriyle uğraşıyorum.1 aydır üyeliğim onaylanmasında sorun vardı.Cenk ve harun ile liseden beri arkadaşız.zaten hepimiz internetten birşeyler kovalıyoruz.Ve burada yatırımsız coin kazanıldığını duyunca bizde başlamak istedik.Hem size katkımız olur hemde kendimize bir nebze maddi destek ve yatırım aracı olarak kullanabiliriz.Şimdilik bu kadar beni takipte kalmayı unutmayın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51