Kripto paraların geleceği ve Türkiyemizin nerede olacağı [Cointurk 24. Projesi] [lovethenature #9075]

in #cointurk6 years ago (edited)

Öncelikle bize bu güzel projelerle destek olan tüm kusadasi ekibine teşekkür ederim!

Bitcoinin 20bin usd lerden 6-7bin usd lere gerilemesi bu işin ne kadar riskli olduğunu gösteriyor yinede kripto paraların geleceğini çok parlak olarak görüyorum.Bana göre gelecekte hayatımızın çok önemli bir parçası olacaklar.Geçen ay düzenlenen g20 zirvesinde crypto paralar hakkında konuşulan olumlu sözler sebebiyle buna daha da inandım.Dünyada bi çok ülke crypto paraları legal olarak görüyor hatta kendi crypto coinini yapan ülkeler bile var. Türkiyemizde malesef çok az insanın bu konu hakkında bilgisi var ama inanıyorum ki yakın tarihte çok fazla insan bilgi sahibi olucak ve bu sayı çok artacak.Türk lirası usd ve euro karşısında düşük değerde ama ileride crypto paralara geçilirse böyle bir şey ortadan kalkacak ve tüm dünya aynı parayı kullanmış olacak.Crypto paraların çok önemli bir buluş olduğuna inanıyorum inşallah yanılmam.

Sort:  

You got a 22.87% upvote from @dailyupvotes courtesy of @lovethenature!

Please upvote this comment to support the service.

You got a 22.48% upvote from @brupvoter courtesy of @lovethenature!

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65269.02
ETH 2653.11
USDT 1.00
SBD 2.84