Steemit'e ilk merhabam ( Cointurk 12. projesi )

in #cointurk6 years ago

Merhaba adım Mücahit. Aslen Bartın'lıyım fakat Ankarada yaşamaktayım. Bir özel linyit kömürü madeninde kontrol merkezi elemanı olarak çalışmakdayım. Lisans ekonomi ve ön lisans iş sağlığı ve güvenliği bölümlerini okumaktayım. Tipik türk erkeği karakterlerine sahibimin yumuşak huylu ve sakin biriyimdir, işim gereği soğuk kanlı ve sorumluluk almasını bilen biriyim.

Steemitle tanışmam nişanlımın kardeşi aracılığı ile oldu. Kendisi zaten bilgisayar ortamında fazla vakit geçiren birisi olduğundan inanarak dinledim ve destekledim. ilk başda fazla vaktim yokdu ama Steemit topluğuna girince heycanım katlandı. ve bu topluluğa daha fazla zaman ayırmaya karar verdim.

Son olarak burada ve bu projede türk arkadaşları ve kuş adası topluğunu görünce mutlu oldum. Biz Türkler adına türk adını duyurmak için yapılan bu etikete destek vermemi sağladığınız için çok teşekkür ederim. Bu zamana kadar projelere katılamadım, ve yeni olduğum için 12. projenin benim gibi arkadaşlara destek için yapılması çok iyi bir fikir. Kendimi sayenizde çok şanşlı hissediyorum. ' Bu projeden elde ettiğim kazancı power up yapacağım. ' Herkese başarılar, projenin amacına uygun olarak bir oy bekliyorum teşekkür ediyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00