Steemit ile hayatıma gelen değişim ! [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Steemit'in yaptığı değişim


  Steemit ile ilk yayınımı gönderdiğimde ve üzerinde yorum yapan kişileri gördüğümde çok heyecanlıydım ve sevinmiştim. Steemitin sadece beğeni ve yorumlardan ibaret bir sosyal medya olmadığını öğrendim.


 Buraya ait olduğumu anladığım birkaç anlayışlı yorum aldım,ve ardından daha fazla şey aramaya, yeni şeyler keşfetmeye ve yeni insanlarla tanışmaya başladım.   
  Sosyal medya platformlarında kendimi nasıl geliştirebilirim ve diğer insanlarla nasıl daha iyi etkileşim kurabileceğimi öğrenmenin yollarını aramaya başladım. 
 Steemit beni yeni şeyler üretmeye ve daha çok araştırma yapabilmeye sürükledi ve sürüklüyor.Steemit tabiki bir sosyal medya mecrası ama bu alanda diğerlerinden daha farklı hem cryptocurrency alanı ile alakalı hemde paylaşım yaparak kazanım elde etmek tabiki büyük bir avantaj ve buda beni yayınlamak için yeni şeyler araştırmaya ve doğal olarak araştırırken çok fazla şey öğrenmeye itiyor.  



  Steemit sayesinde sosyal medya ile uğraş içindeyken hem kazançlı olmayı tabikide daha fazla şey öğrenmeyi ve insanlarla nasıl iyi iletişim kurabileceğimi öğrendim ve öğrenmeye devam ediyorum.  
 Steemit'e teşekkürler ,ayrıca aldığım katkılar sayesinde yaptığım çalışmalara ve steemit hobime devam edeceğim ''steemit'' sayesinde.


Saygılarla...........


                                      UPVOTE, FOLLOW, RESTEEM




Sort:  

This post has received a 0.81% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Invest your Steem Power and help minnow at the same time to support our daily curation initiative. Delegate Steem Power (SP) to @shares by clicking one of the following links: 1000 SP, 5000 SP or more. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64210.52
ETH 2627.33
USDT 1.00
SBD 2.76