Atamızın armağanı 23 Nisan [Cointurk 26. Projesi] literadude #8283

in #cointurk6 years ago (edited)

      

      Demokrasimizin temel taşlarından biri olan TBMM'nin kuruluşu, hem ileride ilan edilecek cumhuriyetimizin, hem de demokrasinin başlangıç adımı olmuştur. 23 Nisan'ın Türkiye Cumhuriyetindeki  ve dünyadaki çocuklara bir bayram olarak armağan edilmesi, geleceğin çocukların ellerinde gelişeceğini anlatmayı amaçlamıştır.

     Benim 23 Nisan'la ilgili pek çok anım var. İlkokul, ortaokul döneminde bir çok merasimde bulundum. Öğretmenlerimiz bizim bu günün anlam ve önemini anlamamız için bir çok etkinlik düzenlemişlerdi. O gün ailelerimize, öğretmenlere ve öğrenci arkadaşlarımıza sunmak için bir çok şiir, dans, tiyatro merasimleri düzenlemiştik. Tam hatırlamıyorum ama sanırım 2007 senesiydi. O yıl bizim sınıf dans merasimi düzenleyecekti. Bir kişi Tarkan olacak ve şımarık şarkısını playback yaparak seslendirecek, diğerleri arkada şarkıya göre dans edeceklerdi. Öğretmenim önce beni Tarkan olarak seçti. Fakat ben bu konuda pek yeteneksizdim :). Bir kaç deneme yaptıktan sonra öğretmenim de bunu anlamış olacak ki Tarkan olma görevi benden alınıp başka bir arkadaşıma verildi. Bense dans grubunun içinde yer aldım. 23 Nisan'a 1 hafta kala başladığımız çalışmalardan sonra hazırlığımızı günü gelmeden tamamlamıştık. Her yeri bayraklarla süsledikten sonra sıra sıra şiirler okundu, başka bir sınıf tiyatro oyunu sergiledi bir kaç şiir okumadan sonra da sıra bize geldi ve Tarkan'ın şarkısıyla arkada biz dansçılar oynamaya başladık (Sanırım benim yerime geçen arkadaşım da en az benim kadar Tarkan'ı taklit etmekte kötüydü :D) ve bitirip dağıldık. O gün aklımda Tarkan'ı oynamaya çalışıp oynayamadığım için aklımda kaldı. Fotoğraflar da var fakat ben şu an üniversite için şehir dışındayım o yüzden atamıyorum. 

     Daha nice 23 Nisanlara! 

Görsel Kaynağı

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63209.62
ETH 2570.91
USDT 1.00
SBD 2.76