Steemit'ten sonra-[Cointurk 16. Proje]

in #cointurk6 years ago

Merhaba,
Sizinle Steemit'in benim yaşantıma nasıl bir etki yaptığını paylaşacağım. Steemit platformuna dahil olmadan önce diğer sosyal medya ağlarını sadece izleyici modunda kullanıyordum. Herhangi bir içerik üretmeden, fotoğraf/video paylaşmadan, olaylar hakkındaki duygu ve düşüncelerimi kendime saklayarak bir kullanmaydı benimkisi. Çünkü bir homo economicus olma yolunda ilerleyen bir birey olarak, insanların ürettiği içerik sayesinde başkalarının astronomik rakamlar kazanmaları benim kanıma dokunuyordu. Ortada bir pasta var ise bu pastadan, pastayı yapanların da pay alması gerekir.
Bu süreçte onedio'nun kazandığı parayı içerik üreticileriyle paylaştığını duydum. (Bu bilgi teyite muhtaçtır.) Bu, kulağa çok hoş geliyordu.

Daha sonra pasif olarak kullandığım sosyal medya ağlarından kendime ve insanlığa faydalı olabileceğini düşündüğüm kişileri takip etmem sayesinde Steemit ile tanıştım. Hesabı açmadan önce trend kısmındaki postları ve aldıkları miktarları inceledim. Daha önceden Reddit geçmişim vardı ama burası daha bir farklıydı. Kar amacı olduğu için sanki postlar daha kaliteliydi.(en azından trenddekiler) Steemit hesabı oluşturmaya karar verdim. Bu sayede hem aktif bir şekilde kullandığım bir sosyal medya platformu üyesi olacaktım hem de kendimi sömürülmekten kurtararak mutualist bir ilişkinin tarafı olacaktım.
Aynı zamanda bu platformu kullanarak kendi yeteneklerimi de geliştirmeyi amaçlıyorum. Fark ettiğiniz gibi yazılarımda her ne kadar noktalama veya imla hatası olmasa da anlam düşüklükleri mevcut. Umarım bu platformu kullanarak yazı yazma becerisi de elde etmiş olurum.

sharing_economy_social_five.jpg

Diğer sosyal medya ağlarından farklı olarak bu platformdaki insanların teknolojiye, yeniliğe daha eğilimli olduğunu görüyorum. Bu sayede yenilikçi fikirlerden, gelişen teknolojilerden haberdar olabiliyorum.

Son olarak benim günlük rutinime bir yenisi daha eklendi. Her gün paylaşım yapamasam da feed akışımdaki postları incelemek için günde en az bir saat vakit geçiriyorum. Beğendiğim yazıları oyluyor ve yazılar hakkında yorum paylaşıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61179.86
ETH 2631.51
USDT 1.00
SBD 2.46