Hobilerim hakkında-[Cointurk 14. Proje]

in #cointurk7 years ago

Herkese merhaba,
Bu postumda cointurk 14. Proje kapsamında hobilerimden bahsedeceğim.
Son zamanlarda günlük hayatın yoğun temposundan dolayı kendime vakit ayıramıyordum. Bu şekilde daha çok çalışabileceğimi zannediyordum. Ama kendimi büyük bir yanılgının içerisinde buldum. Çalışma sürem artmadığı gibi aksine verimliliğim de düşmeye başladı.
images-20.jpg
Bundan dolayı kendime daha çok vakit ayırabilmek adına öğrencisi olduğum üniversitenin spor kompleksine gitmeye karar verdim. Haftada en fazla 2 kere gidebilmeme rağmen kendimi çok zinde hissetmeye başladım. Aynı zamanda eskisi gibi stres yoğunluğu da yaşamıyorum.
images-14.jpg

Spor salonuna gittiğimde diğerlerine göre yapmaktan daha çok zevk aldığım yüzme sporunu icra ediyorum. Her ne kadar profesyonel olmasam da amatör olmadığımı düşünüyorum.
Bu projeden elde ettiğim geliri power up yapacağım.

Sort:  

Sporun her türlüsü en güzel hobidir. Sağlıklı bir yaşam için hem bedenen hem ruhen sporu hayatımızın bir parçası olarak düşünmeliyiz.

Evet, görüşlerinize katılıyorum. Teşekkür ederim :)

Güzel hobi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.032
BTC 60972.25
ETH 2632.93
USDT 1.00
SBD 2.57