İlk Kullandığım Keşke Diyebilirim busy [Cointurk 20. Projesi] likemonalisa #8752

in #cointurk6 years ago

Steemiti bir arkadaşım sayesinde duymuş ve merak salmıştım kuşadasından bahsetti ve ilk iki makalem kuşadası projesine ait. Normalde pek ısınamadım steemite ama merak kavramı her geçen gün büyümekte. Mesela bu yazımı busy üzerinden paylaşıyorum ve discordu öğrenditen sonra discord sayesinde busy öğrendim. 20. proje dikkatimi çekti ama nasıl yapabilirim kaygısı vardı. Kesinlikle yanlış anlaşılmasın ama gerçekten daha önce sokak hayvanlarına yaklaşmamıştım bile.

7056.jpg

Fotoğrafta gördüğünüz kedileri ben hergün apartman dairesinin önünde görmem rağmen. @kusadasi sayesinde artık sokak hayvanlarına daha sempatim var ve gerçekten mutluluk verici bir şey. Hayvanlarla ilgilenmem, onlarla oynamam ve ne değişti diye soracak olursanız;

  • Hayvanların bizlere ihtiyacı olduğunu farkettim.
  • Okula çıtığım her sabah kediler beni ve tabiki evden getirdiğim yiyecekleri bekliyor ve benden kaçmıyorlar.(Süt, yoğurt, peynir, kemik, su ne bulursam artık :)

Aslında bu fotoğraf ilk projeye katıldığım fotoğraf değil. İlk normal bi kap su ve evdei artıklardı. Karşılaştığım o kareyi anlatamam ve ondan sonra böyle bir fotoğraf çektim.
Kuşadasına beni böylece güzel bir şeyin farkına varmamı sağladığı için teşekür ederim. Bundan sonra kuşadasının diğer projelerine katılacam ve steemite olan merakım dahada büyüyecek bundan eminim. Bir sonraki projelerde görüşmek üzere hoşçakalın.
( Keşke apartman önünde hergün olan sokak hayvanlarını daha önceden farketseydim, o mutluluğu önceden yaşasaydım )

Sort:  

Congratulations @likemonalisa! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85