Stres Sınavlarımdan Kaynaklı Mı? [Cointurk 19. Projesi] [@larissmargarita #8805]

in #cointurk7 years ago (edited)

Daha yaşım çok geç ama bu yaşta bile stres yapacak bir şeyler buluyoruz. Bu sene liseyi bitireceğim hangi üniversiteye gideceğim? hayatımda neler değişecek? tarzında aklımda bir sürü soru var. Dolayısıyla bunlar beni bunaltıyor. Yapacak bir şeyler bulup stresimi azaltmaya çalışıyorum. Çünkü bu sene bu konudaki stresim bitmeyecek. Daha önümüzde çok zaman var. Sınavlarımın iyi geçmesi ve geleceğim için iyi bir üniversite kazanmam beni mutlu edip stresimi bitirecektir.

Ben bu stres azaltmak için içimi rahatlatmaya çalışıyorum. Gün boyunca sorular çözüp elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Fakat bazen bunlar da yetmiyor. Bu sefer de gidip annem ile konuşuyorum. İçimi ona döküyorum ve biraz da olsa rahatlıyorum. Sınav stresi ne kadar zormuş bunu bu sene anlamış oldum. Elimden geleni yapsam da içimi her zaman rahatlatamıyorum. Bazen kendimi kaptırıp uyumayı bile unutuyorum. Bu sefer ailem işin içine giriyor. Beni annem alışverişe götürüyor. Birlikte alışveriş yapıyoruz. Bu alışveriş bile bana 1-2 haftalık rahatlatıcı bir etki yaratıyor.

Diğer yaptığım iş ise okula gitmek, okul içerisinde arkadaşlarım ile sohbet ediyoruz. Bu sohbette onlarla stres yaptığımız yani problemlerimiz ile ilgili çözümler üretmeye çalışıyoruz. Ama genelde yine aynı sonuca ulaşıyoruz. Daha çok ders çalışmak. Benim son 6 ayda yaşadığım stres sınavlarım diyebilirim. Ona da böyle çözümler getirmeye çalışıyorum. Fakat tek çözüm daha çok çalışmak gibi geliyor. Sınavlarım bittikten sonra bu stresimden kurtulacağım.

Bu konu için kusadasina çok teşekkür ederim. Diğer abilerim ve ablalarımdan okuduklarım sayesinde bazı şeyleri de denemeye koyuldum. Bunlar zaman içerisinde etkisini gösterecektir. Stresim azalıyor mu azalmıyor mu :)

sinav-stresini-yenmek.jpg

Fotoğraf : https://www.google.com.tr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjS6-6a4eHZAhVPzKQKHQwsC9MQjhwIBA&url=https%3A%2F%2Fwww.cokbilgi.com%2Fyazi%2F3-adimda-sinav-stresinden-kurtulmak%2F&psig=AOvVaw0S-N-Dv_NMyEqvOuhqEQug&ust=1520771432167854

Sort:  

Hello @larissmargarita, upv0t3
This is a free service for new steemit users, to support them and motivate them to continue generating valuable content for the community.
<3 This is a heart, or an ice cream, you choose.

:)


R4ND0M:
4990 7499 2431 2280
8906 5393 3842 7766
2956 8515 7963 6439
4882 3366 9519 3734

I like you larissmargarita, your post is very good :)
There are many things that i have learned from your posts :)
You can check my article about Shakespeare in Painnt and give me your feedback! You can find the article here Shakespeare in Painnt

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56430.09
ETH 2323.65
USDT 1.00
SBD 2.35