Yaşasın 23 Nisan [Cointurk 26. Projesi] (la-libertad#8338)

in #cointurk6 years ago

23 Nisan benim için çok özel bir yeri vardı o gün geldiği zaman yüreğim kıpır kıpır olurdu sevincimi dışarı belli etmez sadece bu bana verilmiş bir görev gibi şiirimi okur giderdim fakat o gün benim için en sevinçli en huzurlu gün olduğu yıllar geçtikten sonra anladım.
Yaşım itibarı ile o günleri aklıma getirdiğim de beni o günlerden daha çok heycan yaptığım bir anımı bulamadım ama o günler harika atmosferi olan harika bir gündür zaman geçtikten sonra anladım.

Yaşasın

23.nisan.kutlama.png
Resim Link
Hayatta böyle yüce bir önderimiz olması benim adıma harika bir duygu dünyada çocuklara bayrak ilan eden tek lider.Ne kadar ince ruhlu bir insan olduğu geleceğimizin çocuklarda olduğunu bilen bir önderdir.
Günümüzde çocukların 23 NİSANIN Anlamını bilmelerini bekleyemeyiz.Çünkü sadece heycan olur ne anlama geldiğin bilmezler zamanı gelince büyüdüklerinde bu duygunun bu bayramın kendi çocukları yaşadıklarında anlayacaklar. Dünyanın dört bir tarafından ülkemize gelen çocuklar sevinçlerini tv görüyorum hayatlarında unutamayacakları anılarla ülkemizden ayrılıyorlar.
23-nisa-ve-ataturk_160423092024-1.png
Resim Kaynak

Mustafa Kemal Aatürk'e bu güzel günü bize armağan ettiği için ne kadar çok teşekkür etsek azdır.

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Siz de upvote yapıp desteklerseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by la-libertad from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72