Steemit'ten sonra [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Çok fazla harika insan ve burada çok sayıda muhteşem toplumla etkileşim kurma şansım oldu ve tüm bu topluluk etkileşimleri ve yetenekli ve akıllı bireylere maruz kalma beni olgunlaşmamış bir yapıdan sorumlu bir insana dönüştürdü. Televizyon izlemek gibi aptalca şeyler ve verimli olmayan görevler için vakit harcardım eskiden çoğunu yeni şeyler öğrenmek için harcıyorum. Bu da beni ikinci önemli değişime götürdü;Yeni şeyler öğrenmeye devam etmek.

Şifreleme ve blok zincir, hayatımı değiştiren şey hakkında öğrendiğim en önemli şeylerden biri olmalı.
IMG-20170821-WA0036.jpg
Steemit sayesinde kripto para birimleri hakkında bir sürü bilgi topladım ve Bittrex'te ticaret yapmayı öğrendim. Kriptokrasi satın almak için Steemit'in blog kazançlarımı kullanıyorum. . Bu büyük bir ilerleme.

Steemit'in hayatımda kaydettiği bir diğer önemli nokta, nasıl yazacağımı öğrendiğim (birazcık da olsa). İngilizce benim ilk dilim değil ve ülkemizdeki genel eğitim sistemi yeterince iyi değil, bu yüzden hep İngilizce öğrenmede zorlandım ve İngilizce bir şeyler yazmak benim için çok zor bir görevdi. Okumayı çok seviyorum ve şaşırtıcı yazarların Steemit'in kaliteli yazılarını okurken burada çok vakit harcıyorum. Steemit'te binlerce makaleyi okumak ve düzenli olarak blog yazmak yazma becerilerimi önemli ölçüde geliştirdi. Bence bu hayatımda öğrenilmesi gereken önemli bir beceri ve burada bununla nasıl başa çıkacağımı öğrendiğim için memnunum.

Diğer bir önemli düzenleme ise, bu topluluğun tüm üyelerinin gerçekten yararlı ve destekleyici olduğu bu şaşırtıcı ailenin bir parçası olmaktır . Ben, Steemit blog yayınlarımda birkaç kez @surpassinggoogle'dan bahsetmeye devam ediyorum çünkü burada Steemit'te başarılı olmam için bana çok yardımcı oldular. Steemit'te günün 24 saati çok fazla şahidin rolünde yoğun bir şekilde çalışan çok yoğun bir insan olmasına rağmen, yoğun geçiminden biraz zaman ayırıyor ve yeni Steemians blogunu ziyaret ediyor ve görevlerini destekliyor. Onları daha iyi yapmak için teşvik ediyor ve hatta yeni Steemians'ı motive etmek için SBD hediye ediyor. Ve her gün pek çok insandan binlerce mesaj aldığı halde, bir sorunum olduğunda veya bir karışıklık olduğunda mesajlarımı cevaplayacak kadar nazik.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51