Proje Yazılarına Yorumlara Destek

in #cointurk7 years ago

Projelerimize katılan kişilerin yazıların altlarına yorumlarını yazmaları bizim için iyi bir şeydir. İnsanların katılmasıyla proje ile ilgilenen kişi sayısı fazlalaşıyor. İleride projelere katılan kişiler daha da fazlalaşmasını umuyoruz.
Bu sebeple yeni projeler yaratmak için düşünüyoruz. Düşündüğümüz ve uygulama kararı aldığımız bir proje de yararlı yorum yazan kişilerin bir kaçının yorumlarına oy vermektir.
Projelerimize katılarak yorum atan kişilerin kimler olduklarını kontrol ediyoruz.Kuşadası ID yazılarının altına 'oy vermediniz' yorumlarındansa düşüncelerini belirten kişileri seçip o yoruma oy vereceğiz.
Yararlı yorumdan kastımız ise diğer kullanıcılarında işlerine yarayabilecek , verilen konular hakkında bilgi ve ya düşünce sahibi olabilecek yorumlar yazmanızdır.
Katılıp katılmamak sizin tercihiniz olup katılanlara oy verilecektir.

Sort:  

Projeler güzel, projeler siteye ısınmamızı sağlıyor. Ancak herkes beğenilerini, yorumları tüm arkadaşların yazılarına yaparsa çok daha motive, çok daha mutlu oluruz. Siz bizlere büyük katkı sağlıyorsunuz ama özellikle projelere katılan herkes burada yazdığım yorumlara da, koyduğumuz linklere de oy verirse çok daha iyi olur. Size de ayrıca emekleriniz için teşekkürler. Normalde hiç böyle proje işine girmeden de siz gayet sitede aktif olabilirsiniz. Ancak bizlere de yardımcı olmayı seçiyorsunuz.

""BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR""...

Başlığımız bu diyelim... peki o zaman bazı sorular sormamız gerekiyor bunu biraz açabilmek için...
kim için kuvvet, ne için kuvvet???
Yaklaşık 40 gündür steemit içerisinde dolanıp duruyorum ordan oraya... bu süre zarfında para kazanmaktan ziyade işleyiş sistemini görmek adına dolanıp durdum.. Bir sürü şey denedim... birilerine sorup öğrenmektense deneyip, doğru ve yanlış hamleleri deneyerek öğrenmekti amacım... bolca hata yaparak...
peki neden...
Yıllardır sosyal medyalarda gezinip araştırma yaparken öğrendiğim şey, (ayrım yapmak istemiyorum ama malesef yapmak zorundayım ), yabancılar, yani bizim memleketimizin insanı olmayanlarda hep bir birlik beraberlik yardımlaşma görürsünüz, bizim insanımıza gelince tam tersini görürsünüz malesef durum bu...
steemit te de gördüğüm bu oldu izlerken... Bu durumu test etmek adına bilerek bazı insanlara yanaştım yardımlar istedim (eskilerden)(yani bizlerden önce girip sistemi öğrenip bazı gruplaşmalar oluşturan kişiler)...
gördüğüm tek şey , keser misali kendi tarafına yontan, benden başka kimse kazanmasın mantığında art niyetli insanlar topluluğu... Yardım etmek yönlendirmek şöyle dursun, bir de yanlış bilgilendirerek işi öğrenmemeniz adına ellerinden geleni ardlarına koymayan tipler...
Çeşitli gruplar altında toplanmış, sadece kendilerine çalışan, ancak ağızlarından ""BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR"" cümlesini de eksik etmeyen tipler...
Tam da ümidimi kesmişken, bu mecraada da insan gibi insan bulamayacağım derken, sevgili @kusadasi kardeşim ile karşılaştım... Yaşı benden büyüktür yada küçüktür bilemiyorum, bu yüzden kardeşim diye hitap ediyorum kendisine...

""BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR"" cümlesinin hakkını veren tek kişi burda... Eevet birlikten kuvvet doğar, ama kuvvet olabilmesi için herkesin de güçlü olması gerektiğini bilen @kusadasi kardeşim yada sevgili abim.. Ne yapıyor peki? Gerçek anlamda bir güç elde edebilmek adına yanındaki kişileri güçlendirmeye çalışıyor... ve tam bir lider gibi davranıyor bu ortamda...
fazla da uzatmaya gerek yok sözü, kısaca kendisine şahsım adına teşekkür etmek isterim bu güzel hareketinden dolayı.. sevgiler.. :)

(STEEM POWER ları yükseltin diye bu yüzden uğraşıp duruyor işte...)
(Bu arada diğer yazının altına yazacaktım ben bu yorumu, galiba yanlış yere yazmışım, olsun birde ona yapıştırıvereyim :))))

hocam bir yazını okudum ve çok mantıklı bir içerik olduğunu düşünüyorum onun içinde seni desteklemeyi düşünüyorum sende beni desteklersen çok sevinirim

busy. org gibi site yapın bence steemko. com diye mesela koreliler site yapmış

Çok önemli bir konuya sonun da değindi @kusadasi yerinde bir müdahale, ayrıca cointurk etiketin altında proje yazılarını upvote yapmak; hem yazan için hemde upvote yapan için kazançlı olacağını düşünüyorum, itibarına yada kazançlarına bakmaksızın upvote yapmak hep birlikte büyümek demek olduğunu herkesin bilmesin gerekir, karar sizin yinede. bu adresden bakabilirsiniz https://steemstats.com/#!/ oy gücüm az olsa yüzde 90 projelere oy verdim.

Yardimlarinizi takip ediyoruz...tesekkurler

Sabır büyük erdemdir. Adamlar kimsenin hakkını yemiyor, bu konuda bütün kalbimle inanıyorum. Fakat onlara yardımcı olacağımız yerde işlerine köstek olarak dışarıdan kötü bir görüntü yaratılıyor.Bir kişinin profilinde oylamadın upvote atmadın tarzında yorum görülünce insanlar şüphe ile yaklaşıyor. Bunu yapmayalım lütfen elimizden geldiği kadar destek olmalıyız ki Türkiye olarak bu platformda bir yer edinelim.

Eğer steemit hakkında bilgi almak istiyen arkadaşlar olursa bana ulasabilirler ve kuşadasi da onaylar ise steemit platformu olan bir form biliyorum oranın linkini de buraya koyabilirim, orada aklınıza takılan soruları sorabilir cevaplar bulabilirsiniz.

Teşekkürler her şey için kusadasi takımı !!

Merhaba arkadaslar. Asagida yazdigim yorumu bu paylasima da yarali olacagina inandigim icin tekrar yaziyorum.
"Siz zaten koca whale olma yolunda ilerliyorsunuz. Bu projelerin amaci da hem kriptoparalar hakkinda bizleri aydinlatmak hemde bizleri minnowluktan kurtarmak. Bence toplulugun daha da gelismesi ve daha cok yeni kullanicilarin proje yazmasina katilimi saglamak icin yapilacak sey;
Begendiginiz yazilarin bazilarini reesteem yapabilirsiniz. Ayrica her proje sonunda projelerini begendiginiz arkadaslarin isimlerini yazan bir post yapabilirsiniz. Boylelikle projelere bir cok kullaniciyi cekersiniz ve yazilarini begendiginiz kullanicilarda sizin sayenizde steemit toplulugunda bir taninmislik elde ederek minnowluktan kurtulma firsati yakalayabilir. Ayrica bu gibi arkadaslara kendi aralarinda farkli projeler gelistirmeleri icin imkan taniyabilirsiniz. Aklimdakiler simdilik bu kadar. Umarim degerlendirirsiniz..."
Tesekkur ederim.

Steemit de yeniyim. İşleyişleri pek bilmiyorum ama. Yarışmalarınızı daha farklı alanlarda da yapılsa güzel olurdu. Genelde kripto paralar üzerine yarışmalar düzenleniyor. Biz de pek bişey anlamadığımız için bişey yazamıyoruz. Farklı haftalarda farklı konular ele alınabilir. @kusadasi

projelerle ilgili bende sayfamda bir paylaşımda bulumdum topluluğu artırmak için ve yeni başlayanlara faydalı olması adına.

Teşekkürler bilgilendirme icin

Sizi çok takdir ediyorum ve örnek alıyorum.Sayenizde basta Bitcoin ve kripto paralar hakkında çok fazla bilgiler öğrendim.Uyguladığınız projeler sayesinde birçok kullanıcıda post yaratabilmek için araştırıyor,öğreniyor.Daha çok kazanmanız ve öğretici post ve projelerinizde görüşmek dileğiyle iyi akşamlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63148.13
ETH 3109.71
USDT 1.00
SBD 2.51