Proje Oyları

in #cointurk6 years ago

Projelerin oylamaları hakkında bir açıklamada bulunmak istiyorum.
Bu açıklamayı sürekli yaptığım halde gelen yorumlar aynı yönde. Bu sebeple bunu bir post yoluyla açıklamaya karar verdim.

Arkadaşlar istediğimiz kurallar içinde ve süresinde projeye katılan bütün yazılar oylanacaktır. Bundan bir şüpheniz olmasın mutlaka yazılarınıza oy verilecek.
Fakat oy verme süremiz belli olup günlük oy verme limitimiz de vardır bu sebeple yazılarınıza şuana kadar maksimum 2 günde oy verildi.
Bu süre ileride nasıl olur bilinmez fakat bu posta açıkladığım gibi kurallar dahilinde yazılan her yazıya oy verilecektir.

Sort:  

Kurallar dahilinde yazılmıştı hocam buda sıra gelince bakarsanız sevinirim

https://steemit.com/cointurk/@ytibrahim/ethereum-vol-2-cointurk-3-projesi

3 . proje geçeli çok oldu

@googletr geriden geliyorum ben :)

Projelerin süreleri var. Süre dışında yazılan yazılara oy verilmemektedir. @kusadasi idsine bakarsanız yardımı olabilir.

Süre dahili içinde yazıldı proje @spawn09

I adore Turkey, I want to live there 😍😍❤

Hocam sıkıntı yok beklemedeyiz. Proje olsun yeter :)

Aynen hocam sen bize proje ver yeterki istersen 6 günde 23 saat sonra oyla :)

Kaliteye göre oy verilsin kanımca.Emek veren kazansın.İki cümle yazıp bir tanede foto koyunca olmuyor.Emek verenlere haksızlık oluyor.Bir taraftanda projenin büyümesi var tabi katılım gibi.Neyse ya fazla kurcalamayalım... :)

4 saat uğraşıp onlarca makale okuyup onları birleştirdiğim kendi yorumumu kattığım makale ile yarım saatte hazırladığım makale aynı değeri görünce özenle hazırlamayı bıraktım.

Ben yeniyim steemitte.Bir önceki projeye katıldım sadece karşılığını aldım sayılır.Dediğinizde sonuna kadar haklısınız.Emeğin karşılığını alamassan sende diğerleri gibi olur sallar geçersin.Ama ben elimden geldiğince emek vermek isterim.Bir iki baktım dediğiniz gibi oluyor katılmam projeye olur biter.Ama bu değilki desteğimi keserim.Türkler olarak büyümek zorundayız bunu anladım.Yoksa boşa vakit kaybı gibi duruyor bu steemit denen capitalizmin doruklarındaki sistem.Bir upvote için yırtınan insanları gördükçe üzülüyor insan ama ne yaparsın düzen böyle işliyor malesef...

yeni başlıyan birisinin upvote almak için uğraşmaktan başka yapabilecek bir şeyi yok büyümek için ya yatırım yapıp büyüyeceksin yada upvotelar ile . takip etiğim herkes bir topluluk içindeler ve herkes birbirini destekliyor upvote atıyorlar kazandırıyorlar. biz türklere geldiğinde durum sanki para cebimizden çıkıyormuş gibi saklıyoruz o az kazansın ben daha çok kazanayım diye uğraşıyoruz.gelişelim büyüyeli söz sahibi olalım.bunları yaparken copypaste ler ile değil özgün içerikler ile emek harcayarak yapalım.Bir türk topluluğunun steemit içinde söz sahibi olması ve güçlü olması bize mutluluk ve öz güven verir.

Aynen dediğiniz gibi upvote ile büyümek gerekiyor başlarda ama yabancılar söz sahibi malesef benim gördüğüm o.Onlarda paralı olanlar sürekli konu açıp yok şöyle yapın yok böyle yapın kılı kırk yaracak şeyler istiyor.Para dağıtır gibi görünüyorlar ama dağıttıkları kişiler yine kendileri.Herkes çetesini kurmuş av peşinde.Bakalım biz Türkler olarak nerelere gelecek zaman gösterecek.Ama şu bir gerçek şuan pastadan pay almak zor gibi duruyor.Özgün içerikler olması bile kar etmiyor sanki.Zaten özgün içerik diyenlerinde çoğu ordan burdan alıntı.Özgün diye yutturursan işte :) Kim ne kadar özgün olabilirki zaten.Bir yeteneği olan sergiliyor ki değer gördüğü aşikar arkasında biri yoksa buda zor.Diğerleride para kazanmak uğruna ordan bot burdan upvote diye yırtınıyor işte.Neyse karıştı konu iyice :) Konuşulacak çok şey varda elden birşey gelmediği için onunda gereği yok ;)

çalıntı makale ve yazmak için yazmış olanlar dışındakilere oy verilse mantıklı olabilir hocam bu sayede sizde oydan tasarruf etmiş olursun bir nebze de olsa. Aynı zamanda kaliteli içerik üretmeye çalışan arkadaşlara da daha büyük destekler vermiş olursunuz teşekkürler :)

copy paste yapanlar zaten steemit in kendi botu tarafından ifşa ediliyor. kimse 1 sitedeki tüm makalenin hepsini kopya yapıştır yapmaz. Burda ki biçok kişi borsacı değil yaptığı araştırmalar okuduğu makaleler ile birçok coin hakkında bilgi sahibi oluyor.

herkese bol kazançlar.

Birde parası az geldi diye ağlayan arkadaşlar var, onlara sesleniyorum şuan.Ağlıyacaksanız yazmayınız arkadaşlar, beğenmiyorsanız başka kapıya gidebilirsiniz.

Açıklama için teşekürler..

Ben zamanında yaptığım ve diğer tüm kurallarına uyduğum proje oy almadı.Yardımcı olurmusunuz.Oy vererek desteklerseniz sevinirim. @kusadasi.Simdiden teşekkür ederim. { Cointürk 5. projesi }
https://steemit.com/cointurk/@mtogrul/eos-oyuna-giriyor-altcoin-piyasasinda-kartlar-yeniden-dagitiliyor

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22