Ödüllü Proje 23 İçin Bugün Son Gün

in #cointurk6 years ago

Bir hafta önce başlayan 23. projemiz bitimi için bugün son gün.

Projemiz bugün akşam 00.00 da bitiyor.
Bu vakite kadar katılmış olan kişilere oy verimi (kurallara uyulması halinde) yapılacaktır.

Bunun dışında verilen kurallara uymayan
Kopya yazı paylaşan
Abuse yapan
Fake hesap kullananlara listelerimiz dahilinde oy verimi yapılmayacaktır.

Yeni projemiz yakın bir tarihte duyurulacaktır.

Soru ve sorunlarınız için bize discord adresimizden ulaşabilirsiniz.

Sort:  

How can I participate?

Upvote bende hala eksik gözüküyor. Bu posta upvote atınız. Discord üzerinden destek ekibine yazınız.

Ben post yazdim ama sizin 23.proje postuna nedense oy atamiyordum (int zayifdi herhalde) .Bu postunuza oy atdim .İlk postumdu o .Projemi onaylarsiniz cok sevinirim.Projelerin devamini bekliyoruz. O postda burada.

İlgilenildi. Bu seferlik oy alımınız sağlanacak fakat bir daha proje upvote yapmayı unutmayın. 7 günü doldurmadan postumuz upvote kuralını yerine getiriniz.

tamam hocam.teşekkürler.bir sonraki projeyi sabirsizlikla bekliyorum

Projeniz 7 günü doldurduğu için maalesef oy veremiyoruz. 4 günü geçip de upvote alamadığınız zaman lütfen discord üzerinden iletişime geçiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63527.41
ETH 3109.34
USDT 1.00
SBD 3.86