Ödüllü Proje 22 İçin Bugün Son Gün

in #cointurk6 years ago

Bir kaç gün önce 22. projemizin süresini kısa tutacağımızı ve oyların düşük tutulacağını bildirmiştik.

Projemiz bugün akşam 00.00 da bitiyor.
Bu vakite kadar katılmış olan kişilere oy verimi (kurallara uyulması halinde) yapılacaktır.

Bunun dışında verilen kurallara uymayan
Kopya yazı paylaşan
Abuse yapan
Fake hesap kullananlara listelerimiz dahilinde oy verimi yapılmayacaktır.

Yeni projemiz yakın bir tarihte duyurulacaktır.

Soru ve sorunlarınız için bize discord adresimizden ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Projeler için size ve ekibinize teşekkürlerimi sunuyorum

emeğinize sağlık. @kusadasi

Henüz oy alamadım.Acaba bir eksiğim mi var bilgilendirebilirmisiniz lütfen?

Projeniz onaylanmış yakın zamanda upvote alacaksınızdır.

Listedesiniz. Yakın zamanda upvoteniz gelecektir.

İlgilenildi. Yakın zamanda upvote alacaksınız.

Discord bilgisayarıma nasıl indireceğim. Hangi siteden yanim denedim ama olmadı. Sadece son kurala uyamiyorum bu yüzden.

Internetten girebilirsin

Projemizde verilen link tıklayın. Orada sizi zaten discord chrome üzerinden yönlendirecek. Ekstra olarak google üzerinden indirebilirsin.

@kusadasi merhabalar. Henuz oy alamadim. Bakabilir misiniz ?

İlgilenildi. Yakın zamanda upvote alacaksınız.

Teşekkurler

Projeniz onaylanmış yakın zamanda upvote alacaksınız

Henüz oylanmadım bakabilirseniz sevinirim

Projeniz onaylanmış yakın zamanda upvote alacaksınız.

Projeniz onaylanmış yakın zamanda upvote alacaksınız.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61740.86
ETH 3453.31
USDT 1.00
SBD 2.51