Notlar 1

in #cointurk6 years ago

1 .

Cointurk Ödüllü Projesi 11 yarın gece saat 00.00'da bitecektir. Proje katılımları daha da arttığı için oy verme sürelerimizde biraz zaman alıyor. 11. projenin oyları henüz bitmedi.
Oylar katılım kurallarına uyanlara verilmeye devam edecektir.

2 .

3-4 günü geçmesine rağmen oyları atılmayan kişilerin oy verimi de tamamlanacaktır. @kusadasi idsi tek oy veren id olmadığı için bu ismi görmediğiniz anda paniğe kapılmayın destek veren diğer idler sizi oylayacaktır.

3 .

Oy verimini arttırmak için 1000 Steemi power up yapımını gerçekleştirdik.

Bandwidth sorunu olan kişilerin mutlaka power up yapılmasını tavsiye ediyorum.

Sort:  

Teşekürler...

nice post
i like it

You don't even know what the post is about

Merhaba benim bant sorunum var yazamamistim size.Benim icerigimi kontrol eder misiniz.Bot bir link bıraktı ama birebir içeriği almadım sadece kuruluş yılını falan almıştım.tesekkurler

İlginiz için teşekkürler, heyecanla 11. projenin sonuçlarını bekliyoruz...

Katılıyorum

Teşekkürler.

Osmanlı Devletinden günümüze kalan Padişah fermanlarını paylaşıp bunlar hakkında bilgiler vermeyi düşündüğüm bir projem var. Her türlü desteğinizi bekliyorum. Saygılar...
https://steemit.com/ottoman/@yunus98/from-the-ottoman-empire-to-today

https://steemit.com/ottoman/@yunus98/from-the-ottoman-empire-to-today-part-2-osmanli-imparatorlugundan-guenuemueze-2-kisim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68523.63
ETH 3260.51
USDT 1.00
SBD 2.66