Cointurk 3. Projesi Bugün Saat 12'de Bitiyor.

in #cointurk6 years ago

Bir kaç gün önce başlattığımız projeyi ( Cointruk 3.Projesi) bugün sonlandırıyoruz.
Yani bu iki proje için bugün 12'den sonra atılan yazılara oy verilmeyecektir. ( 12'den önce yazılan yazıları oylayacağız.)
4.Projemizi dün yayınladık katılmak isteyen o projeye katılabilir.

Projelerin oylarını birazdan vermeye başlayacağım. Oy verilmesi gereken yazılar her geçen gün daha da artıyor. Fakat tek bir ID ile oy veriliğinde oy gücü sınırına yakalanıyoruz. Ne şekilde bir yol izlememizi araştırma halindeyiz. Fakat günde elimizden geldiğince fazla yazıya oy vermeye çalışıyorum.

Dün yayınlanan Cointurk 4.Projesi 2 gün içinde bitecek ve yerine yeni projeler gelecektir. Bu arada Kuşadasından üye olan bir çok kişi geliyor.
Bizler Kuşadası'ndan katılan kişiler için küçük bir etkinlik yapmayı planlıyoruz.

Son olarak @kusadasi yazılarına yorum ve oy vermeyi unutmayınız. Bizi destekleyenleri görmek ilerlememizi kolaylaştırıyor.

Sort:  

arkadaşlar bana kalırsa bu böyle olmayacak benim görüşüm şöyle siz de katılırmısınız bilmem ama şimdi herkes buraya projeye katıldığı yazının linkini atsın ve herkes birbirini oylasın böylece hepimiz kazanmış oluruz ben öyle düşünüyorum yoksa böyle beklersek kimse bizim paylaşımımızı oylamayacak :))
https://steemit.com/kusadasi/@farmerturkey/cointurk-2-projesi-bitcoin-ve-dijital-paralar-26ba132dc4d2b
https://steemit.com/tr/@farmerturkey/kisisel-bitcoin-cash-degerlendirmesi-cointurk-4-projesi
https://steemit.com/tr/@farmerturkey/kisisel-ethereum-degerlendirmesi-cointurk-3-projesi

Burada paylaşılan tüm projeleri birbirmizin desteklemesi lazım. Burada projelerini yayınlayan bütün arkadaşların projelerine benden tam destek. Herkese başarılar.

Kesinlikli size katılıyorum. Asıl saadet zincirini bu şekilde oluşturabiliriz :)

Son zamanda katıldım ama sanırım kimse görmedi. Bu benim için biraz -hayal kırklığı oldu. Bundan ümitliydim :)

Başarılı bir yürüyüş

Geçde olsa oylar veriliyor. Katkılarınız için teşekkürler :)

hayırlısı olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66836.85
ETH 3510.92
USDT 1.00
SBD 3.19