Cointurk 1. ve 2.Projesi Bugün Saat 12'de Bitiyor.

in #cointurk6 years ago

Bir kaç gün önce başlattığımız projeyi [Cointurk 1.Projesi ve Cointurk 2.Projesi] Bugün sonlandırıyoruz.
Yani bu iki proje için bugün 12'den sonra atılan yazılara oy verilmeyecektir. ( 12'den önce yazılan yazıları oy gücümüz toparlanınca oylayacağız.)
Bunun yerine yeni projeleri yayınlayacağız.
Bu yeni projeyi yeni bir post ile yayınlayacağız. Steem fiyatı çok fazla düşüş yaşadı pahlı olması hepimiz için iyi olurdu.

Bir çok kişi paraları çevirmek isteyecektir fakat bunları power up yapmaları daha iyi olacaktır tabiki de bu benim düşüncemdir.
Projeye katılan kişiler @kusadasi 'nı takip edip oy atıp proje yazılarını resteem yapmalı.
Bizleri ne kadar destekleyeceğinizi bilemiyoruz fakat bir çok kişinin desteğini görmek istiyoruz.

Ayrıca ''ne zaman oy vereceksin? , neden bana verilen oy az? '' gibi cümleler yazmayınız. cointurk etiketinin gelişmesini istemeyen kişilerin yazıları yazmaması daha iyidir.

Sort:  

Verdiğiniz destekler için sizlere teşekkür ediyoruz.Umarım beklediğiniz yerlere gelebilirsiniz.

Projenizin başarılarını kutlar, bu tür projelerin devamını dilerim :)

Her türlü katkıya hazırım... kolay gelsin

yeni projelerinizi bekliyor olucam sabırsızlıkla başarılar.

Hocam ben 2. proje ile ilgili yazı yazdım bakar mısın?

Projelerinizi destekliyor ve bol şans diliyorum.

Projeler gayet guzel. Mantigi ogretme tabanli oldugundan hosuma gitti. Tebrik ederim

kim kimiz kimseyi tanımıyorum bütün herkesin paylaşımını beğenmek isterim

Katılanlara hayırlı olsun.. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64060.29
ETH 3471.63
USDT 1.00
SBD 2.52