Steemit Hakkında Düşüncelerim ve Hedeflerim [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

                   

Ben Mehmet.32 yaşındayım.İşletme mezunu KPSS zedelerdenim.Şuan çalışmıyorum.Tabiki tek hayalim atanıp memur olmak değil.Yıllarımı verdim ders çalışarak bu yüzden emeklerimin heba olmaması adına aslında inat ettim diyebilirim atanabilmek için.Ama olmaz ise tabiki farklı hayallerim hedeflerimde var.Bunların başında MSA'da eğitim alıp profosyenel şef olmak mesela.Ama malesef ülkemizin şartları belli eğitim almak isteseniz bile elinizi cebinize atmanız gerekiyor.Heleki bu eğitimi MSA'da alacaksanız.

           

 Yılardır bir yandan ders çalıştım bir yandan internet üzerinden harçlığımı çıkarabilmek için hep arayış içinde oldum.Çok şükür ki kimseyede muhtaç olmadım.Kazandığım zamanlar oldu kazanamadığım zamanlar oldu ama yılmadım.Günü kurtarmak adına harçlığımı çıkardım.Ama bana tek faydası günü kurtamak oldu.Hayallerimi gerçekleştirmek adına sürekli araştırdım ama geçen sadece yıllar oldu.Artık bu kadar yeter dediğim anda Steemit ile tanıştım.Steemit'i ytpara.com adresinden öğrendim.Aslında çok zaman önce konusunu gördüm ama yeni bir işe atılacak gücü o zaman göremedim hep es geçtim.Sonra ya olursa diyerek üye oldum ve keşke bu kadar geç kalmasadım dedim kendi kendime.

Steemit'te açıkçası iyi gelirler elde etmek mümkün.Ama o kadar da kolay değil.Çünkü wallet'taki değerleriniz ne kadar yüksekse o kadar değer görüyorsunuz.Steemit'in orjinallik vurgusu malesefki sadece sözde.Hesapları kontrol ediyorum kim ne yapıyor neye oy veriyor kim kime cevap veriyor diye.Gördüğüm o ki balina balinayla ufak baliklarda kendi çaptakileriyle muhabbet halinde.Koca balina zaten ufak balığı neden farketsin ki?Arada iyi balinalarda çıkmıyor değil.Ama o da koca balık sürüsüyle nasıl baş etsin..Bu bakımdan size verdiğiniz destekten dolayı teşekkür ediyorum.

Steemit'te hedeflerimden bahsedecek olursam.Tabiki herkeste olduğu gibi para kazanabilmek.Ama öyle havadan değil emeğinle hakkınla zekanla.. demek isterdim ama unutun bunu tek şey SP tabikide.Çünkü burada SP kadar kaale alınırsınız.Sizin ürettiğiniz orjinal fikirler,resimler,müzikler,programlar kimsenin umrunda değil.Öyle güzel içerikler görüyorum ki hiç olmuş.Birde öyle içerikler görüyorum ki başka yerde görseler yüzüne bakılmayacak cinsten.Ama mesajları okusanız dersinizki ampulu,elektriği veya kaldırma kuvvetini bulmuş.Oku oku gül.Ama yapacak bişey yok balina sonuçta belki yem atar.Neyse o zaman sisteme uymak kalıyor bizede her zaman olduğu gibi..

Peki Steemit'te ki amacım ne...Daha fazla SBD çok daha fazla SP.Yanlız şu an için kendi adıma kazanç yok denecek kadar az.Var olan SBD leri SP yapmak çok mantıksız.Bu yüzden amacım Steem dolarları borsaya atıp, al sat yapıp bir an önce Steemit'te SP kasmak.Zamanında Foreks'te harcadığım  zamanı keşke Kripto borsalarında harcasaymışım diyorum kendi kendime ama neyse hiçbir şey için geç değil.

            

Bu yazımdan gelecek geliri Power up yapmayı kabul ediyorum.Ki zaten fazlasınıda kabul ediyorum ama zamanı gelince...Şimdiye kadar sbd hiç aktarmadım zaten.Şu an piyasayı takip etmeye anlamaya çalışıyorum.Heleki Steemin SBD'yi geçtiği şu günlerde mantıklı değil.Ama dediğim gibi bu  yazıdan gelecek geliri Power Up yapmayı kabul ediyorum...Herkese kolay gelsin...

Sort:  

This post has received a 0.03 % upvote from @drotto thanks to: @kujou.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kujou from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly – Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01