Steemit Dünyası..! [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

                                                

  • Daha önceki yazılarımda Steemit ile tanışma hikayemi anlatmıştım.Ama yinede kısaca bahsetmek gerekirse ; Steemit ile tanışmam youtube ta internet üzerinden nasıl para kazanılır videolarına göz gezdirirken Alp Işık arkadaşımıza denk geldim.Önce videolarının hepsini teker teker izleyip Steemit platformunu anlamaya bana neler katabileceğini anlamaya çalıştım.Öncelikle çok karmaşık geldi ve vazgeçtim.Sonra başka bir gün tekrar izlemek istedim ve neden olmasın dedim.Aslında beni bu yöne itmesindeki en büyük sebep çok samimi olmasıydı.Sonuçta internet üzerinde sayısız para kazanma platformları var ve bu yönde videolarda mevcut.Ama onun insanlara yardımcı olmasındaki anlatış biçimi bana çok samimi geldiğinden Steemite üye olmaya karar verdim.Üye oldum olmasına ama şimdi ne yapacaktım.Sistemi çözmem gerekiyordu ve çok karışık geliyordu.Steemit'in Türkiye de yaygın olmamasından dolayıda onca araştırmama rağmen bilgi eksikliği vardı ve ne yapacağımı şaşırmıştım.Bir yola girmiştim ama yönümü bulmakta zorlanıyordum.

                                 

  • Yabancı içeriklerin bol olduğu ,çeşitli yarışmalar, ismini duymadığım kripto paralar,Steem Power'lar,Witness'lar vs. havada uçuyordu.O an kolay olmayacağını anlamıştım ve ben böyle nereye düştüm sorusunu sormadan edemedim.Yolum uzundu bunun farkındaydım ama nereden başlayacağıma bir türlü karar verememiştim.Derken ufukta bir ışık belirdi ve nihayet Türk kullanıcıları düşünen, bizlerden birininde bu platformda olduğunu gördüm.Sayfasındaki postları tek tek inceledikten sonra o an tamam dedim ve hangi yönde yol alacağıma karar verdim.Evet bu kişiler sizdiniz Kuşadası ailesi.Öncelikle Türk kullanıcılara önayak olup yardımda bulunduğunuz için çok teşekkür ederim..

                                    

  • Steemit'in bana ne kattıklarına gelecek olursak.Tabiki benden bişeyle götürmediği ortada.Nedeni diğer sosyal medya platformları gibi boşa zaman kaybının olmadığı; bilginin , çekilen fotoğrafların,videoların,yazıların ve bu gibi farklı paylaşımların diğer sosyal medya ağlarında olduğu gibi zaman tünelinde yok olmadığı hatta paraya dönüştüğü bir platform.Diğer sosyal medya araçlarını kullanıp Steemit'i gördükten sonra onları bıraktım demeyeceğim.Çünkü onları zaten kullanmıyordum bugüne kadar.Başkalarının reklamlar doldurduğu sosyal medyayı onlar ceplerini dolduracak diye neden boşa zaman harcayayım.

                                             

  • Kuşadası ekibinin kripto para üzerine yaptığı projeler sayesinde de artık daha fazla araştırır oldum.Her sabah kalktığımda ilk işim kripto para kurlarına bakmak oluyor artık.İster istemez insanda merak uyandırır oluyor.Çünkü bu yönde para kazananların hikayelerini okudukça insan üzerinde bir etkisi oluyor ister istemez.Sanırım bizlerde artık kripto dünyasına girdik ve bu saatten sonra çıkmak çok zor görünüyor.
  • Steemit'in bir başka kattığı güzel yönüde Utopian üzerinden çeviri yapmaktı.İngilizceyi geliştirmek adına çok iyi bir uygulama sunmuştu bizlere ama baştada dediğim gibi çeviri yapmaktı diyorum malesef bu platformda bitti spam yapan kullanıcılar sayesinde.Ama yinede az da olsa devam eden arkadaşları görüyorum.Eski , tecrübeli kullanıcılar.Onlar adınada sevindirici en azından.Hem kendini adınıza alıştırma yapıyorsunuz hemde emeğinizin karşılığını alıyorsunuz.
  • dlive ve dtube uygulamalarını bugüne kadar kullanmadım ama belki ileride kullanabilirim.Arada sıkıldıkça dlive üzerinden canlı oyunları izliyorum gayette eğlenceli oluyor bazı zamanlar.Youtube üzerinden iki kelimeyi bir araya getiremeyen arkadaşları milyoner yaptı bu ülke malesef.İsim vermek istemiyorum anlayan anlamıştır zaten.O yüzden burada da aramızdan biri neden çıkmasın ki çok kaliteli insanlar görüyorum bu platformda da bakalım belki ileride zamanım olursa bende olmak isterim bu alanda ama şimdilik izlemekle yetiniyorum.
  • Lafı daha fazla uzatmak istemiyorum.Görünen o ki Steemit'in bizden götürdüğü bişey olmamakla birlikte kazandırdığı çok şey var.Ben burada olmaktan dolayı çok mutluyum.Daha yolun başındayım.Hergün üzerine koyarak yeni şeyler öğrenip uygulayarak daha da büyümek,hep birlikte büyümek istiyorum.Bu yöndede tüm zamanımı buraya harcıyorum.Birşeyleri başarabilmek hayallerime kovuşmak adına.Umarım hepimiz emeklerimizin karşılığını alırız,büyüdükçe büyürüz ve hayallerimize kovuşuruz.Bu yönde bizlere yol gösteren,yardımcı olan arkadaşlarada tek tek teşekkürlerimi sunuyorum.Bir sonraki projelerde görüşmek üzere...

                                            

                 


Sort:  

tebrikler türkiye coin gelişim bloğu tarafından seçildiniz sayfamızı @hakansorucu takip ederek vote şansınızı arttırabilirsiniz follow @hakansorucu

This post has received a 0.28 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Congratulations @kujou! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Yazı çok güzel olmuş, görselleştirmeler ve maddeleme çok güzel durmuş tebrik ederim.
''Youtube üzerinden iki kelimeyi bir araya getiremeyen arkadaşları milyoner yaptı bu ülke malesef.'' ne yazık ki bu cümleye katılmadan edemeyeceğim. İnanılmaz derecede sinir bozucu bir olay. Hayatta, başka hiç bir şansı olmayan bir baltaya sap olamayan insanları ünlü edip milyoner yaptılar. Yapacak bir şey yok... Geçmiş olsun...

Teşekkür ederim...

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kujou from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok güzel açıklayıcı bir post olmuş,tebrikler türk kullanıcıları burda görüp aynı zamanda çaba sarfettiklerini görmek güzel..takipteyim

Güzel düşünceleriniz için çok teşşekür ederim.Bende çaba gösterenlerin her zaman yanındayım ve takipteyim.Elimizden geldiğince tabi...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63706.08
ETH 2615.50
USDT 1.00
SBD 2.82