STRES Mİ ? [Cointurk 19. Projesi] discord: KralUmut

in #cointurk7 years ago

Hesabımı yeni açtım bir arkadaşın söylemesiyle ve kusadası yazıları yazacağım belli çünkü başka bir becerim yok :(
neyse streslerimle nasıl başa çıkarım. Bu arada çok stresli biriyimdir.indir (1).jpg
Stresle başa çıkma konusunda baş destekçim YEMEKLER evet yemekler.
Hem yemesini hem de yapmasını sevdiğim bir şey dir. Hele yapmak çok güzel bir duygu diyebilirim
Stresli günlerimde giderim mutfağa önüme ne gelirse yaparım diyebilirim. Strese karşı en büyük destekçim yemek yapmak olabilir.
lol-logo.png
Evet lol oynuyorum. En sevdiğim oyun lol diyebilirim
Aslında stresime neden iyi geliyor bilmiyorum kimileri bu oyunu oynarken bile strese girmeyin başarıyor ama oyunuma gelen insanların bağırıp sövmesi benim içimi rahatlatıyor diyebilirim.Ve tabii ki rekabet sistemi oyun kazandıkça mutlu oldugum da doğru olabilir

Okuduğunuz için teşekkürler bu ilk projem di son olacağını da düşünmüyorum
Ve bi de hayvanlar onları çok severim :)

Sort:  

Merhaba, https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-19-yarin-bitiyor konuda yorumunuza benim linki eklemişsiniz sanırım o yüzden sorun cıktı bana da oy vermediler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61651.16
ETH 2369.36
USDT 1.00
SBD 2.50