Bitcoin Cash nedir? [Cointurk 4. Projesi]

in #cointurk7 years ago


Bitcoin cash, sadece internet için yaratılmış kullanıcılar arası elektronik bir para birimidir. Merkezi bir bankası olmayan bu kripto parayı kullanırken herhangi bir 3. taraf çalışanına gerek kalmıyor.
Bitcoinin alt mimarisinin tamamen bir kopyası olan Bitcoin Cash piyasaya çok hızlı girdi ve geçtiğimiz günlerde bir gecede %62 yükselerek kendi rekorunu kırdı.
Şuanda rakipleri olan Ethereum,Ripple ve Litecoin ise Bitcoin cashin aksine düşüş yaşamaktalar.
Bitcoin Cash onların arasından sıyrılıp altcoin sıralamasında tepeye oturabilir. Son zamanlardaki arşını piyasanın en büyük kullanıcı sayısına sahip kripto para borsası olan coinbase borsasında son 1 günde yüzde %50 artış gösteren Bitcoin Cashin alım ve satımının başlayacağını duyurdu.

Sort:  

bu durumda herkes bitcoin cash'a yatırım yapabilir, hızla yükselmeye devam ederse bitcoin'in düşmesine sebep olabilir, yatırımlarımızı bu şekilde yapabiliriz diye düşünüyorum.

Katılıyorum size👍🏻

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

Tabiki katılıyrm size

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59456.51
ETH 2300.03
USDT 1.00
SBD 2.48