Steemit Hayatıma Etkisi [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

DQmRdihNoTNRsUBBTrMEtASnPQixv2DzmUTyLAXUm68KGmU.png

Steemit ile tanışmam bir form aracılığıyla oldu. Türkiye de bitcoin hakkındaki bilgi çok sınırlı olduğu için yabancı kaynak ve kaliteli Türkçe bitcoin makaleleri için bulunmak nimet olduğunu söyledi ve steemit serüvenim böyle başladı.

Kendim bitcoin hakkında araştırmalar yapan, bunları bloglar da duyuran, formlarda analiz ve karşılıklı tartışma konuları açarak birden fazla kişinin konuya bakış açısını değerlendiren bir kişiyim. Bu platform sayesinde bitcoin ve altcoin hakkında bilinen yanlış bilgilerin doğrusunu elimden geldiğince yayınlamaya gayret gösteriyorum. İçerik sıkıntısı çektiğim zaman içerik desteği buluyorum.

Yaptığım anket çalışmaları için kullanıcılara daha kolay erişim sağlayıp, görüşlerini birebir şekilde alıyorum. Bu da anketlerimin doğruluk ve güvenirlilik seviyesini arttırıyor.

Bitcoin ve altcoin alanlarında çeşitli makaleler yazdım. Bunlara @kusadasi düzenlediği konular , yabancı haberler , makaleler ve analistciler sayesinde daha detaylı hale getirebildim diyebilirim.

Bu platform bana kendimi geliştirme ve buna oranla bilgilerimi paylaşma olanağı sağladı. Hayatıma etkisi doğru bilgiyi sağlam kaynaktan almamı sağladı.

7983691682012.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67