Yaban hayatı [Cointurk 20. Projesi] @kemaloz

in #cointurk7 years ago

2012 yılında Küçükyalı'da oturan arkadaşımın yanından Bakırköy'deki evime gitmek için E-6 da orta şeritte normal süratle ilerlerken ileride arabaların yavaşladığını birşeyin yanından geçtikten sonra devam ettiklerini gördüm. Ben de yavaşladığımda sol şeritte oldukça büyük bir kuş olduğunu farkettim. Arabamın dörtlülerini yakıp sağa çektikten sonra yanına gittiğimde yırtıcı bir kuşun (o an şahin veya doğan olduğunu tahmin etmiştim) yerde yattığını farkettim. Aslında biraz da cesaret işi, montumu çıkarıp bu büyük ve güzel kuşu alıp arabama koydum. Şimdi düşünüyorum arabamda yırtıcı bir kuşla E-6 da gitmek de oldukça riskliymiş.

tüylü.png

Ne yapacağımı düşünürken hayvansever arkadaşlarımdan biri aklıma geldi hemen aradım. Durumu anlattığımda İstanbul Üniversitesi Veterinerlik Fakültesinde yabani hayvanlarla ilgilenildiğini söylediler. İ.Ü.'ne vardığımda hocalarla görüştüm. Bu kuşun çok güzel bir doğan olduğunu söylediler muayenesini yaptılar, herhangi bir kırığı çıkığı olmadığını söylediler. O sene çok kar yağdığı ve soğuk olduğu için yiyecek bulamadığından halsiz ve güçsüz düşmüş olabileceğini, ve orada bırakabileceğimi, tedavi edebileceklerini söylediler. (Keşke fotoğraf çekseydim, şimdi paylaşmak isterdim ama o an aklıma gelmedi) Bir hafta sonra aradığımda sağlığına kavuştuğunu ve doğal yaşamına bırakıldığını öğrendim. Evet sokak kedilerini köpeklerini gördüğüm hayvanları besliyordum ama bir doğana yardım etmiş olmak beni çok mutlu etti.
Bulduğunuz yabani hayvanları okula götürdüğünüzde herhangi bir maliyeti olmadan tedavisini yapıp, iyileştirip doğal yaşam alanına bırakıyorlar, sizleri de bilgilendirmek istedim...

tüylü 2.png

Sort:  

Discord adınıza ulaşamıyoruz. Lütfen discord destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Discord ekibinizle görüştüm, sağolsunlar hemen ilgilendiler (hatta sanırım siz ilgilendiniz :D), teşekkürler ilginiz ve desteğiniz için...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65353.52
ETH 2654.64
USDT 1.00
SBD 2.84