Steemit Macerası [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba Steemit ailesi. Bugün Cointurk'ün düzenlediği proje vesilesiyle sizlere kendimden tekrardan bahsedeceğim. 25 yaşındayım ve Bilgisayar Mühendisiyim. Çocukluğumdan beri ilgimi çeken teknolojinin içerisinde olmak için daha küçük yaşardayken kararımı vermiştim ve mesleğimi seçtim,mutluyum. Yazılıma olan ilgimden dolayı  Java,C#,Android,JSF,Spring vb. dil ve teknolojileri öğrendim ve internet üzerinden bir şeyler yapmaya sanırım bununla başladım.Steemit ile tanışmam bir arkadaşım  vesilesi ile oldu. Borsanın hareketli bir döneminde değerindeki yükselişi ile ilgimi çeken Steem'i biraz  araştırdım ve teknolojilerini okudum. DPOS konusu beni hayli heyecanlandırdı ve bu vesileyle Steemit'e ben de dahil oldum. Burada da ayrıca ilgimi çeken  yazılım, utopian projeleri  ve kripto paralarla ilgili bazı şeyler paylaşmaya başladım ve devam etmeyi planlıyorum.

Steemit'te son zamanlarda  paylaşımlarımda yaşadığım bandwidth sorunu kimi zaman ciddi anlamda canımı sıkıyordu.Çünkü paylaşım yapmamı engelliyordu.Ve Cointurk'ün böyle bir proje ile geri dönüş vermesi gerçekten beni de diğer herkes gibi çok memnun etti. Umuyorum Steemit'te Türk kullanıcılar her zaman birbirine böyle destek olarak paylaşmaya, kazanmaya devam ederler.

Proje için yazdığım bu postumdan kazanacağım paranın tamamını Steem power up yapacağımı teyit ediyorum.
Okuyan herkese şimdiden teşekkürler.

--@kburaky 

Sort:  

@peri ve kuratör kuyruğu tarafından oylandı. daha hızlı gelişmek için grubumuza katılabilirsin. detaylar profilde.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64