Hayvanları Besleyelim [Cointurk 20. Projesi] [murat#5374]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar 

Bir gün sabah kalktım dışarıdan köpek sesi geliyordu balkona cıktım ses nerden geliyor diye bakmaya bizim bahcenin önünde bir köper bizim bahceye girmeye calışıyordu sonra benim balkona cıktığımı gördü ve kafasını yukarı kaldırdı öyle havlıyordu ufaktı yeni doğmuştu heralde sonra içeri girdim kahvaltı falan ettim hala köpek sesi geliyordu sonra tekrar  balkona çıktım köpe yine benim balkona cıktığımı gördü yine kafasını  kaldırdı bana baktı havlamaya başladı masum ve güzel gözüküyordu bende bahceye indim kapıyı actım hemen içeri girdi havlamayı bıraktı öyle ayağıma ayağıma sürtünüyordu sonra aç olduğunu anladım ve yukarı çıktım süt ekmek falan aldım ve geri bahceye indim oturmuş öyle beni bekliyordu beni gördü hemen yine yanıma geldi ayağıma falan sürtünmeye başladı çok ufaktı ve tatlı gözüküyodu yanına oturdum yukarıdan getirdiğim süt ve ekmekle bir yandan okşayarak ve oynayarak karnını doyurdum.



Sonra ertesi gün yani bir gün sonra yine sabah kalktım yine köpe sesi geliyordu aynı o köpek değildir heralde diye düşündüm ilkte sonra ses kesilmedi balkona cıktım bi baktım yere oturmuş kafasını kaldırmış balkona bakarak havluyordu yine aynı köpekti oturmuş öyle tatlı gözüküyodu hemen direk yanına indim kapıyı acar acmaz hemen ayaklarıma sürtünmeye başladı üzerime falan atlıyordu biraz oyun oynadım sonra yukarı cıktım yine süt ve ekmek getirdim süt ve ekmekle besledim sonra her gün geliyordu ve bahceye ona bir kulübe yapıverdim ve onu beslemeye bakmaya başladım 1 senedir besliyorum.Tek köpek için demiyorum hayvan beslemek harika bir şey bir duygu hepinizi tavsiye ederim hayvan besleyin

Bu proje içinde kusadasına tesekkür ederim insanları yardıma teşvik ediyorsunuz.

Sort:  

Congratulations @karakilinc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87