Artık Bende Burayım [Cointurk 18. Projesi] murat#5374

in #cointurk6 years ago (edited)

Size çalışmakla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum önce,çalışma kavramı göreceli olabilir bazılarınıza göre.Çalışırsın fakat patronun beğenmez birde çalışırsın herkesin gözüne girersin yani burada anlatmak istediğim yaptığın işin hakkını vermek.Her ne iş yapıyorsan yap o işin hakkını vereceksin ve gereken emeği sarf edeceksin.

Kısa bir çalışmak emek tarzı yazıdan @emreozkan burayı bana öğretmiştir diyerek kendimi tanıtayım biraz da.



Emre de bende genellikle organize de çalışır yada ne iş bulursak yaparız.Adım Murat karakılınç bende Bolu da yaşıyorum,Emre'nin demekki kahvede uğraşıp durduğu site bu siteymiş bunu da öğrenmiş oldum :)

Bir defa evlnip anlaşamamazlıktan dolayı boşanmak zorunda kaldım,evliliğimden olan cocugum falan yok genelde emreyle beraber hergün kahvede oyun oynarız.Anlatacaklarım bu kadardı herkese tekrardan merhaba.


Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61110.96
ETH 2649.39
USDT 1.00
SBD 2.58