23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI ANIM[Cointurk 26. Projesi]murat#5374

in #cointurk6 years ago (edited)

                                    23 NİSAN ANIM                                                      

  Hepimizin bildiği gibi ülkemizin çoğu yerinde soğuk bulutlu veya yağmurlu olması nedeniyle törenler ya zor şartlarda olur yada  iptal edilir.Çoçukların büyük çoğunluğu eğer özel bir işleri veya görevleri yoksa bu günü evde geçirecekler seneler önce benim yaşadığım gibi.  

Henüz 7. Sınıftaydım ve ilk defa 23 Nisan törenlerine özel kıyafetlerle katılacaktım çok özeniyordum fazla heyecanlıydım.Babamın izin vermesi mükemmel bir olaydı.Elbisem mavi olacaktı ve hazırdı çok şık gözüküyor ve dikkat çekici gözüküyordu  ve elbisemin büyük kısmını annem hazırlamıştı.5 gün vardı 23 Nisan’a ve biz ablam ve annemlerle her akşam yapacağımız hareketlerin provasını yapıyorduk.Sondan bir önceki gün elbise provamızı yapacaktık çok heyecanlıydım bir diğer değimle  içim kıpır kıpır oluyordu herkes beni elbisemle görmek istiyordu.

 Sondan bir gün önçe hem elbiseli prova hemde elbiseyi okula bırakmak için okul gittik provayı yapıp elbiseyi bırakıp eve döndük .O gece uzun süre uyuyamadım heyecandan ve çok zor uyudum sabah olduğunda kalktığımda dışarı bakmadan ablamın gözlerinden yüzünden  bi şeyler olduğunu anlamıştım o güne kadar güneşli olan hava çok kapalıydı bulutuluydu.Okula gidesiye kadar dua ettim yağmur yağmasın diye henüz yağmur başlamamıştı elbiselerimizi giydik ve sıradiki yerimizi aldık ve kutlamanın yapılacağı yere doğru yürümeye başladık ve henüz 5 dakika bile olmamıştı ki şiddetli bir şekilde sağanak yağmur başladı .Öğretmenlerimiz koşarak bizi geri okula götürdüler o gün çok üzülmüştüm çünkü hayal ettiğim gibi kutlama yapamamıştık okulda elbiselerimizle kala kalmıştık.  

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43