Yeni Dünyam Steemit[Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

bBxTvIN.png

Kendimi kısaca tanıtmıştım ama bu proje ile biraz da ayrıntıya gireyim. İsmim Kamil. Sağlık sektöründe çalışıyorum ve atama bekleyenler içerisinde yer alıyorum. Lise ve 2 yıllık üniversiteyi sağlık üzerine okudum. Şu anda ücretli olarak çalışıyorum. Steemit’te daha çok yeniyim. 1 haftam dolmamış olmasına rağmen genel olan çoğu şeyi öğrendim. Bu bir aftalık süreçte projeler dışında pek fazla paylaşım yapamadım ancak en kısa sürede paylaşımlarımı artıracağım. Steemit’e katılmamın nedeni bir arkadaşımın @kusadasi projeleri hakkında fikir vermesidir. Daha sonra incelediğimde hem yeni şeyler öğrenebileceğimi hem de kazanabileceğimi düşündüm. Kripto para piyasasına da ilgi duyduğumdan dolayı burada çokça zaman geçireceğimi düşünüyorum. Okuyup zaman ayıran herkese teşekkür ederim. Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

resim kaynağı:
https://steemit.com/steem/@rubenalexander/steemit-logo-low-poly-x-rocky-ocean-shore

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01