Madencilikten Kurtulma Sebebim[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

steemit.png

Steemit ile tanışmam amatör seviyede madencilik denemem ile başladı. Bilinen birkaç program ile madencilik yapmaya başladım. Ancak madenciliği yaptığım bilgisayarımın çok güçlü olmamasından dolayı bu işin nasıl yapılabildiğini araştırmaya başladım ve steemiti buldum. Steemit’in madenciliğe göre hem daha eğlenceli hem de daha kazançlı olduğunu görmem benim ona olan bağlılığımı arttırdı. Çünkü madencilikteki gibi sürekli olarak bilgisayarın açık olmasına ve takibe gerek yoktu. Hem kendime zaman ayırabiliyordum hem de farklı sosyal medya hesaplarımdan yaptığım paylaşımlarımı buradan yapabiliyordum. Ancak kaynakların genelinin İngilizce olması bu sistemi öğrenebilmemi biraz güçleştirdi.

Bu yazdığımız projelerin de katkısını da göz ardı edemem. Bu projelerden gelen az miktarda koinle de olsa küçük yatırımlara başladım. Kafamda tasarladığım ancak bir türlü cesaret edip başlayamadım bir sürü projem var. İnşallah koinlerin gidişinde sıkıntı ortaya çıkmazsa bunları da kısa zamanda hayata sokacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27