Dpos araştırması,nedir ne değildir,faydaları.....Cointurk 10. Projesi]

in #cointurk7 years ago

DPOS hakkında biaz araştırma yaptım . Arştırmamın sonuçlarını sizinle paylaşacağım fakat bu yazımda çok fazla bilinmedik sözcük kullanmak tansa basitçe dpos un ne olduğunu negibi faydaları olacağını dpos a bağlı kripto paraları dilim döndüğünce anlatmak istiyorum .

Öncelikle dpos a bağlı kripto paraların hangileri olduğunundan bahsetmek istiyorum.

Bitshares
steem
eos
rıse

Bulabildiğim kriptolar bunlar fakat daha fazla olduğunu biliyorum.

Dpos fikir birliğine varılarak karar alınan bir algoritmadır.

dpos ta en çok kullandığımız ve para kazandığımız steem den bahsetmek istiyorum.

Örnek vermek gerekirse Esteem busy ve bunun gibi blok ların yapımını bazı tanıklar üstlenmiştir. Bu tanıkları da şahitler kontrol eder ve kimin blok yapacağına fikir birliğine varılarak kaar verilir ve dpos düzenli bir yapım için bir süre verir .

Diğer kripto paralara göre farklı bir üretim şekli vardır ve çok fazla enerji harccanmaz. diğer kiripto para madencileri nin mmakineleri enerji harcamaları çok yüksektir.

Akadaşlar toparladığım bilgileri basit bir şekilde anlatmaya çalıştım.

KUSADASİ COİNTURK PROJELERİNDE GÜZEL VE FAYDALI BİLGİLERE SAHİP OLMAK EN BÜYÜK KAZANÇ OLSA GGEREK.
iLERİDE KRİPTO PARALAR HAKKINDA SİSTEMLER HAKKINDA DAHADA BİLGİLENECEĞİMİZE İNANIYORUM.

Sort:  

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @kahkaha.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83