23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN [Cointurk 26. Projesi] kadircevik#9414

in #cointurk6 years ago (edited)

                              23 NİSAN KUTLAMALARI ANIM


  Tartışmasız çocukluk dönemimin en güzel bayramıydı.Klasik her zaman olduğu gibi günler öncesinden başlayan hazırlıklar ve büyük heyacanımız kalbimizin küt küt atması.Meraklıydık da herkes gibi kim şiir okuyacaktı kim, hangi kıyafeti giyecekti kim folklor ekibinde yer alacak. Okullar arasındaki yarışlarda kim yer alacaktı. Ben ise şiir okumayı ve sunuculuk yapmayı, oyun oynamayı çok severdim ilgi alanım bunlardı çünkü.Şuanda bile o şiirler ve oyunlar hala ilk gün ki gibi olduğu gibi hala aklımdadır ve herkesde olduğu gibi de unutmak mümkün değildir.   

  Ömrümde yaşadığım en heyecanlı ve ilk uykusuz gece ya 6 ya da 8yaşındayken 22 Nisanı 23 Nisan'a bağlayan o gecelerdi tabi ki.Bir sonra ki gün bayramdı. Heyecandan uyumak mümkün olmuyordu. Annem ve Babam Ablam yanıma gelip oğlum sakin ol demişti ama böyle bi zaman da sakin olmak mümkün değildi.Nasıl uyuduğumu bilmiyordum uyandım ve sabah olmuştu hemen kalktım hızlı hızlı elbiselerimi giymeye gittim bir Bayram sabahı olduğu çok belliydi bir bayram havası vardı veya ben öyle hissediyordum.Ablamları uyandırdım elbiselerimi çoktan giymiştim kahvaltı etmeye başladık ama hala çok heyacanlıydım ve birden o anlar yani şiir okuyacağım ve sunum yapacağım zamanlar gelsin istiyordum ve evden çıktım hızlıca okula gittim herkes elbiselerini giymişti herkes hazırdı ve herkesin yüzü gülüyordu.

Sunum yapacaklar ve şiir okuyacaklar olarak yerimizi almıştık ben de gerekli eşyalarımı almış bir şekilde yerimi almıştım ve kutlamanın yapılacağı yere doğru yürüyüş başlamıştı bizi ve beni şiir okuyacakları sunum yapcakları ve yol kenarındaki çamdan çıkan insanlar herkes dikkatlice bizi izliyordu bunları görünçe bende çok seviniyordum ve heyacanım devam ediyordu kutlamanın yapılacığı alana gittik ve kutama bitene kadar kutlmayı izledik sonra yine aynı şekilde herkes bizi izlerken sunum yaptık şiirler okuduk ve okula döndük ve 23 Nisan benim için sevinç ve mutluluk içinde geçmişti.  

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82