Steemit'in Kattıkları [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlerle Steemit'i öğrendikten sonra hayatımda ne gibi değişiklikler oldu, bana ne kattı bunlardan bahsedeceğim.
Steemit programını arkadaşım sayesinde öğrendiğimi daha önce kendimi tanıttığım yazımda yazmıştım. Ek iş olarak kullandığım bir platform burası. Daha yeni katılmama rağmen işimi ciddiyetle yapmaya çalışıyorum. Bu iş bana yaptığım şeyleri ciddiye almam gerektiğini ve işleri aksatmamayı öğretiyor. Bir yandan yazıları takip ederken bir yandan da konular paylaşıldığı zaman yazımı hemen yazmaya çalışıyorum. Bugünün işini yarına bırakma sözünün ciddiyetini kavrıyorsun zamanla. Burası insana yeteneklerini sergileme şansı da veriyor aynı zamanda.

Çevremdeki insanlara Steemit'i söyleyip hedeflerimi anlattığım zaman onların takdirini kazanıyorum. İnternetteki boş şeylerle uğraşmaktansa bu tarz kendimi geliştirmeye yönelik şeyler yapmam herkese daha mantıklı geliyor. Bundan sonra da elimden geldiğince yazılarımı yazmaya çalışacağım. Bu işi bir sorumluluk olarak görüyorum ve sorumluluklarımın gereğini yapacağım. Eğer siz de Steemit'e katılıp post paylaşmak isterseniz benim size naçizane tavsiyem düşünmeden başlayın. Size kattığı şeylerin farkına varınca bu işi daha da sevip önemseyeceksiniz.
Evet arkadaşlar yazımızın sonuna geldik. Okuyup zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63096.55
ETH 3032.40
USDT 1.00
SBD 3.69