BİTCOİN CASH'I ANLATIYORUM #BCH + [Cointurk 4. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Nedir Efendim Bu BİTCOİN MUHABBETİ,
hadi onu da geçtim BİTCOİNCASH MUHABBETİ ???

Bitcoin, herkesin ağzına dolanan blok zincirine dayalı kripto para birimi...

Bitcoin denen bu sanal para, çok büyük bir girişim artık kabul edelim. Şimdi bu sanal paranın genel hatlarını bildiğinizi varsayıp devam ediyorum.
Bitcoin'in blok değeri 1 mb ile yüksek gb'lara (150gb) ulaşınca; kullanıcılar, paranın aktarılmasında ciddi bir aktarım yavaşlığı yaşadı ve bazı yazılımcı arkadaşlarda transfer sürelerini kısalma amacıyla yeni bir birimle, bitcoin'i bitcoincash adı altında veritabanından ayırdılar. Ve bu işleme de hard fork (çatallanma,bölünme) deniyor.
Bitcoin cash için bitcoin desteğiyle piyasaya çıktı deniliyor çünkü bitcoin'i olan herkes bitcoin'i kadar bitcoin cash kazandı ve değeri hızlı bir artış gösterdi. Neden?Bitcoinciler kazandı, borsalar bitcoin cash'i kabul etti ve madencilerde destekledi çünkü segwit yok hoop bitcoin cash değeri temmuz ayında 175$ iken şu an güncel olarak yaklaşık 2880$.
Bitcoin cash, bitcoin'den daha hızlı aktarım hızına sahip, blok boyutu 8 mb ve segwit yok.

Şimdilik benden bu kadar, ilerleyen günlerde hep beraber görüceğiz neler olacak...
İlave olarak söylemem gerekirse bu kripto para işinin uzmanı falan değilim, kimseye tavsiye veremem çünkü o seviyede bulunmuyorum.Ama benim anladığımı basit bir dile indirgeyerek yazmak istedim, umarım bir nebze de olsa katkım olmuştur, teşekkürler...
resim kaynağı

Sort:  

Bitcoin cash adına okuduğum ilk yorum. Kalıcı ve izah edici bir anlatım olmuş elinize sağlık.

Teşekkür ediyorum, çok güzel bir yorum :)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @justenjoytheroad to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

This post has received a 0.26 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

teşekkürler emeğinize sağlık :))

çok teşekkür ederim :)

sade güzel bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık.

Çok teşekkürler:))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63342.86
ETH 2731.01
USDT 1.00
SBD 2.64