Stresli Zamanlarım.. [Cointurk 19. Projesi] [ Justdothat#0736 ]

in #cointurk7 years ago

Stres. Ah şu stres. Başıma olup olmadık çoğu dert açan psikolojik sorun. Stres , günlük hayatımızda bazen neden olduğunu bilmediğimiz hatta içimizden ya ben stresli değilim ki bile diyebildiğimiz insanı bitiren en kötü psikolojik durumlardan biridir. Ben açıkçası neyi stres yaptığımı bile bilmediğim halde birçok stres sonucu oluşan hastalıklarla uğraşıyorum. Bunların en basiti ve benim için en zor geçirdiğim saçkıran..

sackiran.jpg

Saçkıran hastalığı tamamen duygusal sorunlarla oluşan ve oluştukça insanı daha fazla duygusal sorun çıkmazına sokan bir hastalıktır. Bu konuda ne yapmam gerektiğini bilen arkadaşlarımın bu postun altına düşüncelerini yazmaları beni ayrıca mutlu eder.

Ben stres ile baş etmek için yürüyorum. Yürürken insanlar düşünür ama tempolu yürürken insanlar düşünmeden adımlarını atmaya odaklanır. Yürürken yorulmak bile sizi bazı düşüncelerden uzaklaştırabilir. Sizi rahatlatabilir.

indir.jpg

İkinci olarak strese gelecek en iyi şey herşeye Evet dememek. Siz insanların sizden istediklerini her zaman yerine getiremezsiniz. O yüzden bazen HAYIR demeyi alışkanlık haline getirmelisiniz. Tabiki bu kimsenin dediğini yapmayın demek değil , sadece sizi yoracak strese sokacak şeyleri geçiştirin. Size zarar vercek şeyleri , zihinsel bunalıma sokacak durumları yapmayın. Hiçbir şey sizin sağlığınızdan önemli değildir. Bunu unutmayın..

Benim gelecek proje konusundaki düşüncem belli bir güncel olay hakkında yorumlamalar olmasıdır. Bir ülkenin bir konu hakkındaki haberi olur , siyaset olur , futbol olur vb medeni şekilde tartışma oluşturabilcek ve insanların birbirlerinin postunun altına yorum yapabilceği paylaşımlar. Birbirimiz ile etkileşimi artıracağını düşünüyorum. Tabiki bu projeyi gerçekleştirmenin en büyük koşulu " saygı çerçevesinde" olmasıdır. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Tüm fotoğraflar Google görsellerden alınmıştır..

DQmYTif1FcVEn4VMhSi55qBBDem9MKPyEtPc2n8McYt1Q7L_1680x8400.png

@justdothat

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64512.68
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.82