Hangimiz nankör? [Cointurk 20. Projesi] @juliame

in #cointurk6 years ago

Hayvan sevmeyenlerin klasik olarak hemen kullandığı bir
cümle vardır. "kediler nankördür" Evimde ve sokakta kedi
besleyen bir insan olarak buna katılmam zaten mümkün
değil.

veran.png

Böyle diyen insanlara "ben hiç annesini babasını döven,
yaşlandıklarında bakmayıp terkeden,
yeni doğan bebeğini çöpün içine terkeden, küçük bebekleri
ve çocukları taciz eden suistimal eden, kendinden savunmasız
canlılara eziyet eden kedi görmedim, ama bu bahsettiklerimi
her akşam haberlerde görüyorum, sen görmüyor musun" diyorum
ve sokaktaki dostlarımı beslemeye devam ediyorum.

veran 2.png

Sort:  

Kendi kullanıcınızı ve fotoğrafın size ait olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir. Kanıtlamak için discord destek ekibi ile iletişime geçiniz..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62984.76
ETH 2472.53
USDT 1.00
SBD 2.55