Ben Kimim? [Cointurk 18. Projesi] ( iso04#5721 )

in #cointurk6 years ago (edited)

Tüm Dünyaya: Merhaba, Salut, Hello, Ciao, Hej, Hola, Konnichiwa!

who-am-i.jpg
Kaynak
Ben anne ve babamın öngördüğü üzere İsmail.

Pişmaniye diyarı Kocaeli’de doğup büyüdüm.

Adem ile Havva’nın yasak meyveyi yemesi sebebiyle başlayan bu serüvenin 24 yıldır üyesiyim.

Dumlupınar Üniversitesi’nde Muhasebe bölümünde okumaktayım. (Bölümümden ötürü paranın her türlüsüyle haşır-neşirim.)

Steemit ile tanışmam @hasanozel vesilesiyle oldu. Bir kez daha sizler huzurundan teşekkürlerimi iletiyorum beni böyle bir yararlı platformla tanıştırdığı için.

Sanal olan çoğu şeye ilgim oluşur. (Bkz. Steemit)

Steemit’te “Cointurk” etiketiyle; kalıcı, yararlı ve bu platformu en ileriye nasıl taşırız adına çalışmalar yaparak, hızla gelişen sanal dünyanın sağlam bir parçasını oluşturacak olan Steemit’in yapı taşlarından birisi olmaya adayım.

Egoistlikten uzak, hep bana demeyen, işini layıkıyla yapan, insanlara nasıl yararlı olurum diyen tüm dostlara selam olsun,

Saygılar.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94